Hawksilver

2.7K 130 15
                                    

Bylo po boji s Ultronem a Clint ležel na pohovce ztrápený, že kvůli němu zemřel Pietro. Nevěděl, co si počít. K tomu zjistil, že mimčo, co čekal se svojí bývalou ženou není jeho. Rozvedl se s ní. Ona si mohla dělat na dítě v břiše a on dostal dcerku se synem. Aspoň oni byli jeho děti.

Polehával si takhle na gauči a jeho mysl byla stále u Pietra. Jistě, měl by přestat, než jej mysl zcela pohltí jeho zrůdností, ale nemohl. Nemohl na něj přestat myslet. Bylo to jeho utrpení. Neměl jej nechat zemřít. Měl se o něco pokusit. Byl to kluk a on to posral. Věděl moc dobře, že už se pocitu viny nezbaví.

Jenže to nevěděl, že též známí hrdina Quicksilver je na cestě za ním. Každého asi teď trýzní otázka, ale proč za ním. Je z prostého důvodu. Každý se zamiluje, že? A on si zamiloval Hawkeye.

Možná se pošťuchovali, ale to neznamená nenávist. Právě naopak. Cítili k sobě pouto větší než kamarád, bratr či spolupracovník. Milovali se. Bohužel Amor prostě musí vybírat muže než ženu a muže. Nám to, ale nevadí. My jsme lidé, kteří tento vztah buď uplatňují nebo jej povzbuzují.
To jsem, ale odbočila z příběhu.

Pietro se konečně dostal k jeho domu a zazvonil. Ještě z něj stékala krev. Clinta to překvapilo. Kdo v tuhle pozdní dobu jde zrovna za ním. Když otevřel nemohl se hýbat, natož mluvit.
,, To jsi nečekal viď? " Uchechtnul se krvácející chlapec.

Muže to probralo a vzal ho do náruče. Odnesl jej na gauč.,, Ty blbče jestli jsi to přežil měl jsi jít do nemocnice " vyřkl k němu.,, Já chtěl, ale jít za tebou " skoro zašeptal Pietro. Hned na to se po místnosti rozhostilo ticho.

Přerušil ho po chvíli tedy Clint.,, Příště do nemocnice " a odejde pro obvazy. Chlapec o samotní a kouká tu po věcech. Když se muž vrátil začal ho ošetřovat. Nejdříve zašil rány, poté namazal mastičkou a nakonec obvazal.,, Teď lež a nehýbej se" šeptl. Odnesl věci, a když se vracel, vzal mu pití.

Pietro poděkoval a napil se. Clint si sedl vedle něj, ale Pietrovi to nedalo. Dal si mu hlavu na nohy. Pomalu začal usínat, když jej po hlavě začal hladit Clint.,, Mám tě rád Clinte " a chlapec se propadl do snů.,, Já tebe taky Pietro. Já tebe taky "

--------------------------------------

Tak a dnes jsem vám napsala
Hawksilver.
Doufám, že se vám líbí a
zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat