Winterfrost

1.4K 54 4
                                    

,,Takže ty jsi... Loki?" Rychle něco řekl Bucky v tichu, co mezi nimi bylo.,,Ano a ty ten kamarádíček kapitánky," poušklíbl se Loki a seděl naproti němu. V ruce držel hrníček s teplým nápojem, který lidé nazývali kafe.,,Neříkej mu tak," víc stiskl svojí železnou pěst. Nejradši by mu teď jednu vrazil, ale byli v kavárně. To nemohl před lidmi.

,,Uklidni se vojáčku. Jsme tu, abychom se poznali, protože to tak chtěli ty dva naši bloňďáci," usrkl si Loki z kafe a poté ho položil na stůl u nich.,,Nevím, co bych ti měl o sobě říci... Jsem Bucky, je mi 100 let a mám železnou ruku," promluvil po delším tichu Bucky. Loki se v duchu pousmál smutně. Takže si mě nepamatuješ, pomyslel si ještě do toho Bůh lží.

Takhle si povídali asi hodinu, když Buckyho něco napadlo.,,Nepůjdeme do baru? Kafe už mám moc. A alkohol do sebe potřebuju," Loki nejdříve nechápal, ale poté pochopil, když řekl alkohol.,,Jistě, můžeme," pousmál se. Hned oba vstali, peníze nechaly na stole a odešli do baru, který vybral Bucky, protože je tam prý dobré pivo.

Vešli dovnitř baru, ze kterého se ozývala hudba. Loki jen šel za Buckym. Všímal si jeho zadních rysů, které tak před 70 lety miloval. A vlastně stále miluje. Došli k prázdným místům trochu dál od opilců.,,Dvě piva," ohlásil midgarďan tomu číšníkovi. Než se nadáli pivo měli před sebou.

Oba ho vypili do chvíle, a pak už to do nich padalo jako kapky deště. Rychle a skoro neviditelně. Bože, kdo by to byl řekl, že tyhle dva doopravdy pijou. K tomu tak moc. Loki ještě trochu při smyslech zaplatil. Kouzlem je dostal někam pryč z baru. Jak to vypadalo, byl to byt Buckyho.

,,Lokiii, co děláš?~" Zavrněl Bucky. Než však Loki odpověděl nějakou kravinu, Bucky se mu přisál na rty. V tu chvíli jako by oba vystřízlivěli. Loki mu, ale oplatil. Začali se bez dalšího povídání, svlékat. První byl vršek, který Loki oběma odkouzlil. Bucky ho opřel o zeď. Začal mu sundavat jeho Asgardské oblečení, které vadili oběma. Buckymu, protože by do něho nemohl a Lokimu kvůli jeho ztopořenému údu.

Když byli oba nazí, Bucky Lokiho otočil zády k němu. Nastavil si jeho prdelku a vnikl do ní na jeden příraz. Loki musel nahlas zasténat. Bylo tak příjemné v sobě někoho cítit. Ani jeden neváhal. Bucky začal přirážet do Lokiho, který pod každým přírazem zasténal, nebo vydechl přebytečný vzduch z plic.

Jejich vzdychy se mezi sebou míchali a zněly jako melodie jednoho rytmu. Přírazy se zrychlovali a zrychlovali. Oba tomu druhému dokazovali svoje potěšení, které z toho měli. Loki už byl na konci svých sil.,,Bucky!~" Prohl se v zádech a udělal se na jeho bříško. Bucky nevydržel jeho zúžení okolo penisu a udělal se do docela vyčerpaného Lokiho.

Pomalu z něj vyšel. Loki cítil každý jeho sval, jak se uvolňoval. Hlavně tedy cítil v sobě nadílku od Buckyho. Ten ho vzal do náruče. Došel s ním do postele, do které položil Loki se sebou samým. Přitiskl k sobě tělo druhého muže. Přikryl je teplejší dekou, kterou tu měl.,,Pamatuji si tě," usmál se a políbil ho vášnivě. Loki mu s úsměvem na rtech oplatil. Zase zapomněl své myšlenky uzavřít.,,Miluji tě," zašeptal do ticha, poté co se od sebe odtáhli.,,Já tebe taky," přitiskl jej více k sobě. A v objetí  spolu usnuli.

------------------------

Tak další one-shotka má světě!
Ano prázdniny dnešním dnem
budou ukončeny a nastává doba
pekla. Vracíme se do školy odpočatý
a naštvaný, že se tam musíme vrátit.
Ale zase je tam jedna pozitivita.
Uvidíme přátelé 5 dní v týdnu.
Budeme zase čekat na konec
školního roku. Jenže pro mě to bude poslední rok s přáteli na základní škole. Tak si užijte tento den a tuto
kapitolu.
Zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

One-shots [Marvel]Kde žijí příběhy. Začni objevovat