Κεφάλαιο 1ο

941 60 3
                                    

"Πρέπει να φύγουμε γιατί θα έρθουν οι μπάτσοι" είπα και με άκουσαν χωρίς δεύτερη σκέψη. Τρέξαμε γρήγορα και τελικά τους ξεφύγαμε. Πήγαμε στο σπίτι του Suga και αφού μου έδωσε κάτι να φάω πηγα στο δωμάτιο του να ξαπλώσω.

Λοιπόν δεν σας συστήθηκα, με λένε Kim Αρετή και εδώ και τέσσερα χρόνια μένω σε ένα ορφανοτροφείο εξετίας κάποιον μπάτσων.

Ποτέ δεν τους πηγαινα μετα όμως από ενα περιστατικό που μου συναιβει τους σιχάθηκα. Μου πήραν ότι πολυτιμότερο είχα. Την οικογένεια μου!!! Σε ενα τροχαίο που είχαμε μαζί τους.

Και το καλύτερο είναι ότι κανένας απο τους δυο δεν έπαθε τπτ. Μετα απο αυτο το τροχαίο επέζησα μονο εγώ. Τα εχω αφήσει όλα πίσω μου (όσα μπορώ δηλαδή ) και προχωράω μπροστά. Θέλω να τους εκδικηθώ αλλά δεν μπορώ. Κάποια μέρα θα βρω όμως τον τρόπο και θα το κάνω.

Αργότερα, στα 14 δηλαδή απέκτησα μια παρέα και δεν είναι και η καλύτερη μπορώ να πω. Ξέρετε επειδή καπνίζουν, κλέβουν και  τετοια, αλλιώς είναι τέλειοι σε καταλαβαίνουν και σε υποστηρίζουν και γενικά είναι υπέροχοι ολοι τους.

Ο αρχηγός είναι ο Suga. Ο Suga είναι σαν τον μεγάλος μου αδερφός με αγαπάει παρα πολύ, ποτέ κανένας δεν του φέρνει αντίρισει και πάντα όλοι τον ακούνε.

Πολλές φορές έχει μια φάτσα κρύα και φοβάσαι να του μιλήσεις αλλά νοιάζεται, νοιάζεται αρκετά για όλους μας. Και μπορώ να πω πως μου αρέσει λιγο.

Επίσης παίζει τέλεια μπάσκετ και ως χόμπι έχει να γράφει στοίχους. Πότε δεν μου τους έδωσε να τους διαβάσω. Το θεμα είναι ότι εγω θελω πολυ να δω τι γράφει. ( όταν ο dias ειναι ο Suga και γράφεις βιβλίο για τον Jimin τον οποίον τον αγαπάμε πολύ και αυτόν. Και απλά δεν μπορείς μα τελειώσεις να γράφεις για αυτόν και την τελειότητα του😍😍)

Ο Tae είναι ο ποιό γλυκούλης της παρέας. Είναι πολύ ενθαρρυντικος και νοιάζεται πολύ για εμένα, μου φέρνει φαγητό γιατί το φαγητό του ορφανοτροφείου είναι σχεδόν πάντα χάλια.

Ο Jhope είναι η ηλιαχτίδα τις παρέας μας. Πάντα σκέφτετε θετικά, μας εμψυχώνει και μας αγάπα πολύ όλους.

Και τελευταίος ο Jin είναι η "μαμά" τον παιδιών. Τους μαγειρεύει και τους περιποιείται συνέχεια. Καμία φορά λέει και αστεία. Κρύα αστεία...αλλά εμείς τον αγαπάμε πολύ.

Τώρα πίσω στο θεμα μας. Έβαλα τα ακουστικά μου και με πήρε ο ύπνος σε κλάσματα δευτερολέπτου. Κάποια στιγμή ένοιωθα κάποιον ξαπλωμένο πανω στο κρεβάτι. Ανοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και είδα τον Suga να κοιμάται. Ειναι τόσο όμορφος ακόμα και οταν κοιμάται.

Έκλεισα τα μάτια μου και κοιμήθηκα ξανά.

[...]

"Άρετή σήκω πρέπει να πας στο ορφανοτροφείο "

"Μμμ..ναι" είπα ενώ ταυτόχρονα ετραψα τα μάτια μου και ανακάθισα στην θέση μου.

"Εγώ πάω κάτω, σε περιμενει ο Suga για να σε πάει με το αμάξι" είπε με ενα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.

"Σε ευχαριαστώ Tea" είπα και ηρθε κοντα μου, και μου έκανε μια αγκαλιά. Ανταπέδωσα και αφού βγήκε εξω πηγα στο μπάνιο έκανα τα απαραίτητα και άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες μέχρι που άκουσα τα αγόρια να συζητάνε για εμένα.

"Δεν μπορούμε να την υιοθετήσουμε" ειπε ο Suga

"Αφού Έχουμε λεφτά και η καημένη δεν νιώθει καλά εκεί μέσα"ειπε ο jin

"Ναι και ένα παραπάνω άτομο δεν είναι πρόβλημα " πρόσθεσε ο Jhope  

"Σκάστε!!" Φώναξε ο  Suga και όλοι έβγαλαν τον σκασμό

"Πηγα και ρώτησα και μου είπα ότι αν εχω γυναίκα ή έστω κάποια κοπέλα με αρκετά χρόνια σχέση μπορούμε να την πάρουμε. Ωστόσο όμως, αν είμαι μόνος μου δεν θα μου την δώσουνε για υιοθεσία γιατί είμαι άνδρας και μπορεί αν την κακοποίησω. Όπως μου είπε επίσης ότι και μια γυναίκα μόνη της να πήγανε δεν θα έδιναν παιδι για υιοθεσία για τους ίδιους λόγους. Πάνω από όλα η πρωστασια του παιδιου" είπε απογοητευμένος

Αρα ήθελαν να με υιοθετήσουν. Αυτο είναι τέλειο αλλά δεν μπορούν για αυτόν τον λογο.

"Γιατί να μην βρούμε μια κοπέλα και να το παίξει η κοπέλα κάποιου"

Και τότε άρχισα να κατεβενω τα σκαλιά.

"Έρχεται ησυχία" σιγοψυθιρισε  ο Suga και δεν μίλησε κανένας. Γύρισαν όλοι και με κοίταξαν.

"Ετοιμη" αναφώνησα

"Ωραία, πάμε;;" 

"Suga δεν εχω θεμα να παω με τα πόδια"

"Ωρες ώρες θέλω τόσο πολυ να σε χτυπήσω. Καλά Μωρέ! με τέτοιο ψοφοκρυο θα βγεις εκεί εξω;; πρώτον και δεύτερον δεν θα σε αφήσω γιατί είναι επικίνδυνα και δεν θέλω να μου πάθεις τίποτα" είπε ο Suga.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας!!!

Τι κάνετε;;;

Καινούργιο βιβλίο πως σας φαίνεται;;

Αυτά για την ώρα.

Γεια σας!!!

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now