Κεφάλαιο 35ο

276 31 4
                                    

Η ώρα ήταν 11.30 και άρχισα να ετοιμάζομαι γιατί με τα κορίτσια θα συναντιομασταν στις 12.

Έβαλα ένα μαύρο τζιν και μια άσπρη μπλούζα σαν πουλόβερ. Έβαλα τις μαύρες μου τις μπότες και το μαύρο μπουφάν μου. Πήρα τσάντα, λεφτά, κλειδιά και έφυγα.

[...]

"τι σκέφτεστε να πάρετε" ρώτησα

"κάτι σε φόρεμα θέλω εγώ" είπε η Lisa

"και εγώ" συμπλήρωσε η Jennie.

"ωραία"

Αφού βρήκανε ότι ήθελαν τα κορίτσια, πήγαμε και κάτσαμε στο εστιατόριο γιατί είχε πάει είδη 2 και. Αφού καθίσαμε και παραγγείλαμε μου ήρθε ένα μήνυμα.

ChimChim💕
Μικρή μου, καλημέρα. Θες να έρθω να σε πάρω εγώ;;;;

Εγώ
Ναι, ευχαριστώ πολύ

ChimChim💕
Τέλεια!! Σε καμία ώρα θα είμαι εκεί

"Καλέ, ποιος σου έστειλε μήνυμα και έχεις τέτοιο χαμόγελο" ρώτησε η Jisoo. Στα κορίτσια δεν είχα πει τίποτα ακόμα, με τον καιρό θα τους το φέρω μαλακά.

"θα μου κάνει μάθημα για οδήγησει σήμερα ο πατέρας μου" είπα χαρούμενη

"κάτσε, ο αστυνόμος παραβαίνει τους κανόνες" ρώτησε η Rose εμφανως σοκαρισμένη μιας και ήθελε να γίνει και η ίδια.

"ναι" είπε η Jisoo ενώ γέλασε με την αντίδραση της. Και μετά ακολουθήσαμε και όλες εμείς. Κόκκινησε η γλυκούλα.

Η ώρα πέρασε και ήρθε να με πάρει ο Jimin. Φτάσαμε στο σπίτι και αφού έφαγε πήγε πάνω να κοιμηθεί. Έπρεπε να κάτσω να διαβάσω για να μπορέσω να βγω το βράδυ. Έβγαλα τα ρούχα τα οποία θα φορούσα το βραδυ και μετά στρωθηκα στο διάβασμα.

Η ώρα ήταν 9 και είπα να ετοιμαστώ σιγά σιγά. Έβαλα αυτά

 Έβαλα αυτά

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora