"αν δεν είμαι ξύπνιος ξύπνησε με εντάξει;;; δεν θέλω να τα κάνεις μόνη σου" είπε γλυκά και μπήκε μέσα στο δωμάτιο του.
[...]
Για κάποιον περίεργο λόγο ξύπνησα στις 8 το πρωί. Η πλάκα είναι πως μόλις χθες είχαμε σχολείο και ήταν η τελευταία μέρα.
Τέλος πάντων πήγα κάτω και μετά ξανά ανέβηκα. Καλά μου φαίνεται πως η βλακεια δε με πιάνει μόνο το βράδυ αλλά και το πρωί. Έχω χαζέψει μου φαίνεται. Πήγα πάνω βρήκα τα στολίδια και άρχισα να τα κατεβάζω στο σαλόνι σιγά σιγά να μην ξυπνήσουμε και τον Jimin.
Μου πήρε σχεδόν 40 λεπτά για να τα κατεβάσω όλα κάτω. Ήταν τραγικό!!! Ανοιξα τις κουτες και αφού ξεχώρισα τα στολίδια για το δέντρο και το Ίδιο το δέντρο πήρα κάτι χριστούγεννιατικες κάλτσες και τα σεντόνια και τα ανέβασα στον δεύτερο όροφο. Έβαλα μια κατά έξω από το δωμάτιο μου και γενικά έβαλα σε όλες τις πόρτες. Έτσι στόλισα τον δεύτερο όροφο εκτός από το δωμάτιο του Jimin.
Άρχισα να στήνω το δέντρο και αφού του έβαλα τα κλαδιά κοίταξα την ώρα. Ήταν σχεδόν 1. Πήρα τα κλειδιά και βγήκα έξω, πήγα στον φούρνο της γειτονιά και πήρα πρωίνο για εμένα και για τον Jimin. Ξαναπήγα σπίτι και τα έβαλα πάνω στον πάγκο έκανα μια ζεστή σοκολάτα για εμένα και έναν καφέ για τον Jimin.
Τα έβαλα σε έναν δίσκο και άρχισα να κατευθύνομαι προς το δωμάτιο του. Κοίταξα ξανά το σαλόνι και εκτός του ότι ήταν άνω κάτω, υπήρχε μόνο του ένα δέντρο χωρίς στολίδια.
"καλημερα" είπα ενώ έμπαινα μέσα στο δωμάτιο του.
"καλημέρα τι ώρα είναι;;;" ρώτησε και κάθισε καλύτερα στο κρεβάτι του
"είναι 2" είπα και άνοιξε διάπλατα τα μάτια του
"ποσο;;" ξανά ρώτησε
"2"
"έχεις να κάνεις κάτι και άγχονεσαι;;"
"είχαμε πει πως θα στολίσουμε"
"ναι αυτό δεν σημενει πως δεν θα ξεκουραστείς κιόλας" απάντησα
"απο ποτέ νοιάζεσαι για έναν μπάτσο;;" Ρωτησε
"εγώ φταίω που είμαι καλός άνθρωπος" είπα και πήγα να φύγω
"έλα εντάξει πλάκα κάνω" είπε και αφού του έδωσα τον δίσκο πάνω στα πόδια του ξάπλωσα στο κενό που υπηρχε δίπλα του.
"θα φάμε μαζί στο κρεβάτι μου;;" ρώτησε
"ναι αλλά αν έχεις θέμα πες μου" απάντησα ευγενικά
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
Fiksi PenggemarKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...