Γέλασα με τον που το είδα να κάνει αυτές τις κινήσεις. Θυμήθηκα ξανά τις ωραίες αναμνήσεις που είχα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Μου έκανε νόημα να πάω να κάτσω δίπλα του. Αφού βολευτήκαμε μου έδωσε δύο πατάτες να φάω και με ρώτησε γλυκά
"πηγές να τον δεις"
"ναι. Νιώθω λίγο άσχημα" είπα και κοίταξα κάτω
"γιατί νιώθεις άσχημα"
"απλά, εξαιτίας μου έχει δύο ουλές στο στήθος του"
"κοίτα, ίσως αν δεν γινόντουσαν έτσι τα πράγματα μπορεί να τον σκοτώναμε γιατί θα πήγαινε να διαφύγει ή να τον πιάναμε όμορφα και ωραία, που δεν νομίζω να γινόταν έτσι και να ήταν τώρα καλά μέσα στην φυλακή.
"δεν φταις εσύ ίσως ήταν καλύτερα που έγινε έτσι. Επιπλέον αν δεν πυροβολούσα μπορεί αν ήσουν νεκρή. Και αυτό σίγουρα δεν θα το επέτρεπα να συμβεί. Αν χρειαζόταν θα έδειξα και την ζωή μου για να είσαι καλά" απάντησε γλυκά και αφού πήρε να φάει μια πατάτα μου έδωσε και εμένα μια.
"σε ευχαριστώ" είπα και ξάπλωσα το κεφάλι μου πάνω στον ώμο του και συνεχίσαμε να τρώμε τις πατάτες ενώ ταυτόχρονα μιλούσαμε.
Κάποια στιγμή μπήκε εκείνη η τύπισσα και κρατούσε στο χέρι της το εξιτήριο μου. Μας το έδωσε και αφού πήραμε τα πράγματα μας πήγαμε στο σπίτι.
[...]
Είχαν περάσει δύο μέρες από τότε που βγήκα από το νοσοκομείο και σκεφτόμουν να πάω να δω τα παιδιά. Είχαν μπει φυλακή! Δεν μπορούσα να το πιστέψω και για όλα φταίει ο πατέρας του Suga και μια ηλιθια.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και κοίταξα τον Jimin που ήταν είδη ξύπνιος και ντυνόταν για να πάει στην δουλειά του. Έβαζε το πουκάμισο και ήταν απλά τόσο σεξυ. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και γύρισε να με κοιτάξει.
"καλημέρα μικρή μου" είπε και χαμογέλασε στραβά.
"σε ξύπνησα για τα καλά νομίζω" είπε ενώ είχε ακόμα στο πρόσωπο του αυτό το χαμόγελο
"ναι" είπα και γέλασαμε
"λοιπόν εγώ πρέπει να φύγω" είπα είπε και ήρθε να με φιλίσει.
"να έρθω μαζί σου" ρώτησα
"μα έχεις σχολείο σήμερα"
"θέλω να δω τα παιδιά μια και είναι κοντά στο τμήμα σας"
"ωραία, ντύσου και σε περιμένω κάτω. Θα σου ετοιμάσω πρωινό" είπε και κατέβηκε κάτω.
YOU ARE READING
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...