Πηγα να ξεκλειδώσω αλλά.....μπήκε αυτός μπροστά απο την πόρτα.
"Ασε με να βγω" του είπα θυμωμαίνει
"Γιατί γατάκι, σου θίξαμε τον γκόμενο;;;" ρώτησε και τότε το χέρι μου προσγειώθηκε με δύναμη πανω στο μάγουλο του
"Αι στο διαλο Jungkook" είπα και βρήκα την ευκαιρία να βγω απο εκεί μέσα. Άρχισα να τρέχω στον διάδρομο και τον είδα να με ακολούθει τρέχοντας, ευτυχώς πρόλαβα να χτυπησω και να μπω μέσα στην τάξη.
Με τον Jungkook καθόμαστε στο ίδιο θρανίο έτσι μπήκε και αυτός μέσα στην ταξη και κάθισε στο θρανίο μου.
"Συγγνώμη που αργήσαμε" απολογήθηκε στο καθηγητή.
"Δεν πειράζει αρκεί να μην επαναληφθεί " είπε ο καθηγητής και συνεχίστηκε το μάθημα.
Μετα απο 20 σχεδόν λεπτά γύρισε σε εμένα και μου είπε
"Συγγνώμη"
"Οκ " είπα και κατέβασε το χέρι του από το θρανίο και το έβαλε πανω στο πόδι μου όπου είχα εκεί το δικό μου χέρι. Επιασε το χέρι μου και ήρθε ποιο κοντά μου.
"Το ξέρω πως δεν έπρεπε να πω αυτά που είπα και να αντίδρασω έτσι. Θα με συγχωρέσεις;" είπε πολυ γλυκά και φάνηκε όντως να το έχει μετανιώσει.
"Αχ Jungkook ναι, ναι σε συγχωρώ" είπα και μου χαμογέλασε
"Τέλεια"
Και έτσι παρακολουθήσαμε το μάθημα. Αφού χτύπησε το κουδούνι βγήκαμε έξω και άρχισα να πηγαίνω προς τις τουαλέτες. Να πω την αλήθεια ακόμα εχω λίγα νεύρα απο πριν με τον Kookie αλλά τέλος πάντων.
"Χευ Αρετή που πας?!?!" Φώναξε ο Jungkook και έτρεξε για να με φτάσει.
"Τι έγινε" ρώτησα
"Δεν είσαι θυμωμένη απο πριν έτσι;;"
"οχι βρε απλά θέλω να πάω τουαλέτα κακο είναι" ρώτησα και γέλασα λίγο. Είναι πολυ μαλακας αλλά και πολύ καλος ταυτόχρονα. Όπως κάθε αγόρι αλώστε.
"Παω στον Tae, πίσω θα ήμαστε, όταν τελειώσεις έλα"
"Οκ" είπα και μπήκα μέσα στις τουαλέτες ενώ ο Jungkook έφυγε προς την πίσω αυλή.
Μπήκα μέσα και κάποια κορίτσια κοίταξαν εξω απο τις τουαλέτες και άρχισαν να τσιρίζουν απο χαρά. Κοιταξα και εγω και είδα τον Jimin. Ξανα γύρισα στον καθρέφτη μπροστά μου και άκουσα τα κορίτσια να λένε
"Καλέ είναι κούκλοςςςς"είπε η μια
"Σιγουρα και αποκλείεται να μην έχει γυναίκα ή έστω κοπέλα" συμφώνησε η άλλη
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
ФанфикKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...