"Καληνύχτα" είπε
"Καληνύχτα" απάντησα και βγήκε εξω απο το δωμάτιο μου κλείνοντας την πορτα.
Επόμενη μέρα
Αφού ξύπνησα άρχισα να ετοιμάζομαι για το σχολειό. Αφού έκανα τα απαραίτητα άνοιξα την ντουλάπα και άρχισα να ψάχνω τι να φορέσω. Στο τέλος κατέληξα στη στολή μου αλλά με μια φούτερ.
Πήγα κάτω και τον είδα να πίνει τον καφέ του στην κουζίνα.
"Καλημέρα"
"Καλημέρα, τι κάνεις;;" με ρώτησε
"Μια χαρά εσύ;;"
"Όλα καλά, σήμερα τι μεσημέρι δουλεύω όπως σου είπα οπότε όταν γυρίσεις δεν θα είμαι σπίτι οκ;;"
"Μάλιστα" απάντησα
"Ωραία, θες να σε πάω εγώ σχολείο;;" ρώτησε
"Όχι, δεν χρειάζεται εχω χρόνο να πάω με τα πόδια"
"Όπως θες" μου απάντησε και του χαμογέλασα
"Εγώ φεύγω, τα λέμε το βράδυ" είπε και αφού σηκώθηκε απο την καρεκλα που καθότανε ήρθε και μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.
Εδώ να σημειωθεί πως ήθελα να τον πάρω από το λαιμό και τον πνίξω.....Επειδή είπαμε κάποια πράγματα χθες δεν σημαίνει και πως τον συμπαθώ. Αφού έφυγε πήρα τα πράγματα μου και άρχισα να περπατώ προς τον δρόμο για το σχολειό.
Όταν έφτασα είδα μόνο τον Jungkook στην είσοδο.
"Καλημέρα, τι κάνεις;;" τον ρώτησα
"Όλα καλά εσύ;;"
"Μια χαρά, o Taehyung που είναι;;" τον ρώτησα
"Δεν θα έρθει σήμερα" μου απάντησε και αρχίσαμε να περπατάμε προς το εσωτερικό της αυλής.
"Μήπως θα μπορούσα να ερθω στο σπίτι μετα απο το σχολείο;;" ρώτησα
"Φυσικά και το συζητάς, αλλά σίγουρα μπορεις;;"
"Ναι" απάντησα και χτύπησε το κουδούνι για μέσα. Αφού μπήκαμε μέσα, μπήκαμε στις τάξης μας και αρχίσαμε το μάθημα.
[...]
"Και όλο αυτά είναι χημικές εξισώσεις που θα τις μάθετε για την επόμενη φορά, αυτά. Καλό σας μεσημέρι" είπε ο καθηγητής και όλοι άρχισαν να μαζεύουν τα πράγματα τους και μετά βγήκαμε έξω.
"Jungkook" τον φώναξα
"Μην τρέχεις" του είπα και πήγα δίπλα του.
CZYTASZ
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...