Κεφάλαιο 19ο

305 37 0
                                    

"ναι;" είπα και έβγαζα τα κόσμινατα μου.

"αυτή τη στιγμή ειμαι πολύ κουρασμένος για να κάνω θέμα αυτό που έγινε, θα τα πούμε αύριο. Αλλά, ήθελα να σε ευχαριστησω πολύ γιατί φέρθηκε σωστά" είπε και με πλησίασε. Με.... Με αγκάλιασε. Τον αγκάλιασα και εγώ διστακτικά. Ένιωσα ασφάλεια και μου άρεσε.

"Καληνύχτα, μικρή" είπε και απομακρυνθηκε. Με κοίταξε και αφού μου χαμογέλασε, έφυγε από το δωμάτιο.

"Καληνύχτα" είπα πριν κλείσει την πόρτα. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου κι σκεφτόμουν τι έγινε σημερα. Κι με αυτές της σκεψεις με πήρε ο ύπνος.

[...]

Την επόμενη μέρα

"καλημέρα" είπε ενώ κατέβενα τα σκαλιά, Καθόταν και έβλεπε τηλεοραση. Πήγα και έκατσα δίπλα του

"καλημέρα" είπα

"δεν θα πας να φας;;" ρώτησε και με κοίταξε

"μπα σε λίγο θα πάω" απάντησα και πήγα να σηκωθώ, αλλά το χέρι του με κράτησε στον καναπέ.

"κοίτα δεν έχω κανένα δίκαιωμα να σου με ποιον να κάνεις παρέα αλλά πιστεύω πως αυτά τα παιδιά είναι κακη επιρροή για εσένα" είπε ήρεμα

"ναι αλλά αυτά τα παιδιά μου έχουν σταθεί και είτε σου αρέσει είτε όχι εγώ θα συνεχίσω να μιλάω και να κάνω παρέα μαζί τους" είπα και εγώ με τον ίδιο τόνο

"απλά δεν ξέρω δεν πολύ θέλω να μιλας μαζί τους, στο λέω σαν πάτερας σου" είπε με δυσκολία της τελευταίες λέξεις και όταν τις είπε δεν ξέρω για καποιον λόγο αλλά μου άρεσε. Καλά τι λέω μπάτσος είναι Αρετή συνελθε!!!

"ναι και εγώ σου λέω πως δεν με νοιάζει τι είναι. Τους κανω παρέα για κάποιο λόγο" είπα και σηκώθηκα χωρίς να πούμε τίποτα άλλο μπήκα στην κουζίνα και έκανα κάτι να φάω.

Είναι Κυριακή και σκέφτηκα να πάω στα παιδιά μιας και δουλεύει απόγευμα ο μπατσ-- εννοώ ο πατέρας μου. Οπότε έστειλα μήνυμα στον Suga μου και είπαμε να πάω από εκεί ότι ώρα θέλω.

Δεν θα τον ενημερώσω, θα του πω πως θα κάτσω σπίτι και τελείωσε η υπόθεση.

Ήρθε στην κουζίνα.

"με ποιον μιλάς;;" ρώτησε

"με την παρέα μου" απάντησα ήρεμα.

"ωραία, σε λίγο πρέπει να φύγω γιατί δουλευω" με ενημέρωσε

"μου το είπες και χθες" απάντησα

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now