Κεφάλαιο 43ο

255 30 0
                                    

"γεια σου μωρό μου" είπα

"γειά σου μικρή μου, πως είσαι" ρώτησε

"καλά υποθέτω"

"γιατί υποθέτει η μικρή μου"

"να απλά ήθελα να σου πω κάτι εδώ και καιρό" είπα

Χτύπησε το τηλέφωνο του!!!!

"πρέπει να το απαντήσω γιατί είναι από την δουλειά" είπε και το σήκωσε. Μίλησαν για λίγο και αφού το έκλεισαν με κοίταξε.

"πες μου μωρό μου, τι σε απασχολεί" είπε και καθίσαμε μαζί στον καναπέ ενώ περιμένε να του πω αυτό που ήθελα.

"εμ να απλά Ήθελα να σου πω πως σε 2 μήνες τελειώνω την σχολή και έχω αγχωθεί αρκετά" είπα και με κοίταξε κάπως περίεργα

"θα τα πας τέλεια γιατί διαβάζεις και προσπαθείς πολύ" είπε και με κοίταξε καλύτερα

"για πες τώρα" συνέχισε

"τι να πω" γέλασα ψεύτικα

"τι είναι αυτό που σε απασχολεί"

"μα σου είπα" απάντησα αλλά μάλλον δεν το έχαψε. Με κοίταξε με ένα ύφος όπου έλεγε 'σοβαρά τώρα πιστεύει πως θα το χαψω?!?!'. Σηκώθηκα από τον καναπέ και το είπα γρήγορα

"είμαιέγκυος" είπα και έφυγα πάνω. Δεν ξέρω γιατί αντέδρασα έτσι. Πήγα στο δωμάτιο μας και κουκούλώθηκα κάτω από τα σκέπασματα.

Μέτα από λίγο άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα και έβγαλα το κεφάλι μου μέσα σπο την κουβέρτα. Ήταν ο Jimin. Ήρθε και κάθισε δίπλα μου.

"γιατί αγχοθηκες τόσο για να μου το πεις" είπε τρυφερά και μου χαϊδέψε τα μαλλιά.

"απλά πίστευα πως θα σε πίεζα και άλλο και μετά σκέφτηκα πως ίσως δεν θες γιατί μόλις τώρα πήρες προαγωγή"

Τα μάτια μου είχαν βούρκωση και απλά ένιωθα από την μία καλά που επιτέλους το έμαθε κάποιος από την άλλη δεν ήξερα την αντίδραση του.

"λοιπόν θες να ακούσεις την γνώμη μου" είπε Χαρούμενα για να μου αλλάξει την διάθεση.

"ναι"

"λοιπόν θέλω πολύ αυτό το παιδάκι ότι και αν ειναι και είμαι πολύ χαρούμενος που η υπέροχη μητέρα του και συζηγος μου θα εισια εσύ" είπε και με κοίταξε έβγαλε ένα κουτάκι από την τσεπι του και μου χαμογέλασε.

"Kim Αρετή θέλεις να με παντρευτείς" είπε και τότε απλά άρχισε να κλαίω. Αλλά αυτά ήταν δάκρυα χαράς. Σηκώθηκα πάνω και άρχισα να τον φιλάω ενώ ταυτόχρονα του έλεγα πολλά ναι.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now