"αρκετά καλά μπορώ να πω με τα κορίτσια βγάλαμε πολύ ωραίες φωτογραφίες και γενικά,αρκετή είδαν μια διαφορετική πλευρά του εαυτού μου" είπα και κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο
Ναι τελικά πήγαμε στο τραπέζι με τους μπάτσους. Τέλος πάντων πήγαμε και καθίσαμε.
Μαντεψτε δίπλα σε ποιον κάθισα από την μία πλευρά προφανώς ήταν ο Jimin από την άλλη όχι πείτε μου εσείς.
Ο Namjoon!!!!
Ναιιιι. Αν το βρήκατε μπράβος σας αλλιώς δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς για έναν βλακα μιλάμε (σε αγαπάμε πολύ Namjoon. Συγνώμη!! ♥)
"γειά σου" είπε με ένα χαμόγελο αλλά με ψυχρή φωνή
"γειά σου και σε εσένα" του είπα και του χαμογέλασα
"πως τα κατάφερες να τον πιέσεις να γίνεις κόρη του;;;είναι πολύ δύστροπος και ψάχνει πολύ μέχρι να πάρει κάτι" ρώτησε
"όλα αυτά τα λες γιατί έγινες ρεζίλι στο μισώ τμήμα σου, αλλιώς πιστεύω πως δεν θα μου τα έλεγες όλα αυτά τώρα"
"τι λέτε εδώ;;;" ρώτησε ο Jimin
"τιποτα μωρέ ότι χαιρόμαστε που την έφερες εδώ" είπε ο Namjoon και ο Jimin μαζί με τον Jin κοιτάχτικαν μεταξύ τους με απορία. Ο Jin που καθόταν δίπλα του τον ρώτησε
"από ποτέ εσύ την συμπαθείς εννοώ πως και μετά από την σχολική ενημέρωση ακόμα την έβριζες την κοπέλα"
"εε καλά τώρα άλλαξα γνώμη" είπε χωρίς να είναι καθόλου πειστικός.
Μετά από μισή ώρα σχεδόν ο Jimin και εγώ φύγαμε και πήγαμε σπίτι. Μπήκαμε μεσα και χωρίς να πει κανένας τίποτα αρχίσαμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά.
"ευχαριστώ" είπα ενώ άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου.
"δεν κάνει τίποτα μικρή" είπε και μπήκε μέσα στο δωμάτιο του.
[...]
Ο Jimin συνέχισε να δουλεύει αρκετά. Έτσι δεν δουλεύει ποτέ φαινόταν πολύ κουρασμένος και τον λυπόμουνα. Ήταν 20 Δεκέμβριου και ακόμα δεν είχαμε στολίσει το σπίτι.
Λατρεύω τα Χριστούγεννα όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Ίσως δεν του αρέσουν η ίσως δεν προλαβαίνει να στολίσει. Δεν ξέρω σκεφτωμαι τώρα που θα έρθει από την δουλειά να του πρώτεινω να στολίσουμε. Σήμερα δουλεύει απόγευμα οπότε θα έρθει κατά τις 11.30 με 12 το βράδυ.
Με τα κορίτσια τα πάμε πολύ καλά. Έρχονται μένουνε εδώ, η πάμε στα σπίτια του, βγαίνουμε συχνά έξω και σκεφτόμαστε να κανονίσουμε να πάμε ένα ταξίδι για πέντε μέρες στην Ταϊλάνδη. Αυτή τη στιγμή η ώρα είναι 7 και έχουμε μαζευτεί όλες στο σπίτι μου και βρίσκουμε ξενοδοχείο.
"νομίζω και αυτό καλό είναι" είπα και τους έδειξα ένα από τα πολλά ξενοδοχεία.
"συμφωνείτε να πάμε σε αυτό;;" ρώτησε η Rose που διαχειρίζεταν το λαπτοπ
"ναι" είπαμε και πήγε να κλείσει την προσφορά.
"κορίτσια την επόμενη εβδομάδα φεύγουμε!!!!" είπε ενθουσίασμενα η Jisoo
"επιτέλους" είπε η Jennie
Την Τετάρτη φεύγουμε και σήμερα έχουμε Παρασκευή.
"την Κυριακή θα ήμαστε εδώ κατά τις 1.30 το μεσημέρι, το λέω γιατί θα είναι Χριστούγεννα" είπε η lisa
" ωραία θα ήμαστε εδώ για τα Χριστούγεννα" είπα
[...]
Η ώρα είναι 12.15μ.μ και ο Jimin ακόμα δεν έχει έρθει. Νύσταζα αρκετά άλλα έπρεπε να τον περιμένω. Εκείνη την στιγμή άκουσα κλειδιά.
Σηκώθηκαν πάνω και έτρεξα να τον αγκάλιασω. Μην με ρωτήσετε γιατί το έκανα αυτό, ούτε και εγώ έχω ίδεα αλλά το βράδυ δεν είμαι και πολύ στα λογικά μου.
"επιτέλους ήρθες ήμουν έτοιμη να κοιμηθώ" είπα και σταμάτησα να τον αγκαλιάζω
"ναι φαίνεται" είπε και γέλασε στο θέαμα που έβλεπε μπροστά του.
"Λοιπόν αύριο πως δουλεύεις;;" ρώτησα. Γενικά έχουμε έρθει ποιο κοντά και τον συμπαθώ κάπως.
Χάχα κάπως
Εε ίσως περισσότερο από κάπως
Πάντα έχω δίκιο
Σκασε φωνουλα
"αύριο έχω ρεπό, μεθαύριο όμως εχω διπλό βάρδια" είπε και φάνηκε να μην ενθουσιαζετε καθόλου.
"μάλλον θα θες να κοιμηθεις σωστά;;" είπα γιατί δεν ήθελα να τον κουράσω και άλλο
"όχι δεν χρειάζεται, ήθελες να κάνουμε κάτι;;" ρώτησε
"έλεγα αν θες να στολίσουμε αλλά είναι αρκετά κουραστικό οπότε"
"Τέλεια θα σε ρωτούσα και εγώ άλλα δεν ήξερα αν σου αρέσουν τα Χριστούγεννα"
"λατρεύω τα χριστουγεννα. Είναι υπέροχα!!!" είπα σαν τρίχρονο.
"τότε αύριο θα στολίσουμε το σπίτι. Τα στολίδια είναι στον δευτερο όροφο αν θες κατέβασε τα γιατί θα ήθελα να κοιμηθώ λίγο καλύτερα για να είμαι ξεκούραστος για μεθαύριο, αν δεν μπορείς η βαριέσαι άστο να το κάνω εγώ "είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.
"οκ παμε πάνω να κοιμηθούμε γιατί νυστάζω" είπα και ανεβήκαμε πάνω.
"αν δεν είμαι ξύπνιος ξύπνησε με εντάξει;;; δεν θέλω να τα κάνεις μόνη σου" είπε γλυκά και μπήκε μέσα στο δωμάτιο του.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειά σας!!!
Τι κάνετε;;;
Πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο;;;;;; τι λέτε να γινει στην συνέχεια;;;; για ποιον λόγο δουλεύει τόσο ο Jimin;;;;;
Αυτά για την ώρα.
Γειά σας!!!
YOU ARE READING
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...