Για μισο!!! Αυτο το αμάξι το έχω ξανα δει. Είναι του Jimin!!!!
Jimin pov
Η ώρα είναι 7, κατέβηκα κάτω και πήρα τα κλειδιά και έφυγα για το ορφανοτροφείο. Θα πάω να μιλήσω με την κ. Ελένη για τα τελευταία χαρτιά που πρέπει να κάνω.
Ναι καλά καταλάβατε θα υιοθετήσω την Αρετή. Αφού έφτασα, πάρκαρα το αμάξι, μπήκα μέσα και χτύπησα την πόρτα.
"Παρακαλώ περάστε" είπε η κ. Ελένη και μπήκα μέσα.
"Καλημερα αγόρι μου, τι κάνει;;" με ρώτησε
"Καλά εσείς πως τα πάτε εδώ;;"
"Μια χαρά ευτυχώς είναι λίγα τα παιδιά χωρίς οικογένειες είναι μονο 17 κορίτσια. Σήμερα θα έρθουν και δυο οικογένειες να δουν και κάποια κορίτσια οπότε μια χαρά. Εσύ με τα χαρτιά;; " ρώτησε
"Τα εχω τελειώσει όλα ήρθα για να σας τα δώσω και να βάλουμε τις τελευταίες υπογραφές." Απάντησα
"Ωραία απλά πρώτα πρέπει να γνωρίζεις κάτι για την μικρή και μετα θα βάλουμε τις υπογραφές. Ξέρω πως είσαι αστυνομικός και αυτο δεν της είναι ευχάριστο"
"Για ποιον λογο. Αυτο πιστεύω ότι θα είναι καλο γιατί θα μπορώ να την προστατέψω"
"δεν αντιλέγω ίσα ίσα σύμφωνο απόλυτα μαζί σας.......απλά το ατύχημα που έγινε και έχασε τους γονείς της ευθύνονται οι αστυνομικοί"
"Τι εννοείτε;;" ρώτησα
"Χτύπησαν μαζί με ενα περιπολικό το οποίο τους εκτόξευσε στο απέναντι ρεύμα και αυτός που έφταιγαν ήταν εκείνη. Αυτή παραβίασαν κάποιο φαναρι απο οσο θυμάμαι διότι έχει περάσει και αρκετός καιρός από τότε. Μέσα στο αμάξι ήταν και τα τρια παιδιά. Η αρετή, η Εμμανουέλα η μικρότερη κόρη και ο Κωστής ο μεγάλος γιος. Ο μόνος που επέζησε ήταν η Αρετή....και θυμαται πως το αμάξι απλά έφυγε χωρίς να βοηθήσει ή να στείλει βοήθεια "
"Για αυτο το λογο μίση τους αστυνομικούς"
"Ναι.."
Για αυτο συμπεριφέρθηκε ετσι στον Namjoon. Για αυτό όταν έμαθε ότι είμαι αστυνόμος σηκώθηκε και έφυγε τρέχοντας.
"Κατάλαβα......θα προσέχω, θα προσέχω αρκετά"
"Χαίρομαι απλά υπάρχοι και κάτι ποιο δυσάρεστο.."
Τι στο διάολο έχει περάσει αυτο το κορίτσι?!?!? Πρέπει να της δώσω το καλύτερο μέλλον και να της δώσω την αγάπη που στερήθηκε τόσα χρονιά.
VOUS LISEZ
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...