Κεφάλαιο 16ο

329 35 11
                                    

"Σε θέλω" είπε ενώ προσπαθούσε να βρει τις ανάσες του.

"Άντε ρε Suga τι κάνετε τόση ώρα?!?!?!?" είπε ο Jungkook

"Ναι τώρα ερχόμαστε" φώναξε

"Τώρα βρήκε και ο kookie;;;" ρώτησε λίγο έξαλλος αλλά τον κατανοώ απόλυτα. Πάνω στο καλύτερο μας έκοψε😏. Τέλος πάντων πήρα μια βαθιά ανάσα και βγήκαμε έξω. Μου χαμογέλασε και πήγαμε στα παιδιά.

"Όλα καλά;;" ρώτησε ο Jungkook τον Suga.

"Όχι αλλά έχει χάρη που σε συμπαθώ" είπε ο Yoongi αγανακτισμένος και τον χτύπησε φιλικά στο ώμο. Χαμογέλασα και με κοίταξαν και οι δύο.

[...]

Η ώρα ήταν 6 και ήμουν ακόμα μαζί με τα παιδία. Είδαμε μια ταινία και τώρα καθόμαστε όλοι στο τραπέζι και μας μιλάει ο Suga για το σχέδιο που είχε βρει για το Σάββατο.

"Θα πάτε στο γκαλά που θα κάνει για την καινούρια του επιτυχία που είχε σε μια εφευρέσεις. Εγώ δεν μπορώ να έρθω γιατί με γνωρίζει οπότε θα σας δίνω εντολές απο ψίρες που θα έχετε στα αυτιά σας. Kookie και Αρετή θα είναι το ζευγάρι μας και εσείς παιδιά θα τους καλύπτεται όταν θα πάνε να πάρουν τα χαρτιά που θέλουμε. Καλά μέχρι εδώ;;" ρώτησε

"Ναι" απαντήσαμε και συνέχισε. 

Και κάπως έτσι πέρασε το απόγευμα μας, κατα τις 9 αρχίσαμε να πίνουμε τις μπύρες μας και κατά τις 11 αποφάσισα να πω στα παιδιά πως πρεπει να φύγω γιατί λογικά η βάρδια του "πατέρα" μου θα είχε τελειώσεις.

"Επειδή εγώ πρέπει να φύγω μήπως μπορεί κάποιος να με πάει;;" ρωτήσω ελπίζοντας πως ο Suga θα με πάει σπίτι μου για την ακρίβεια του για την ακρίβεια δεν ξέρω!!

"Οκ θα σε πάω εγώ" ειπε ο Suga και του χαμογέλασα πλατιά. Πήρα τα πράγματα μου και αφού πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου βγήκαμε έξω.

Πηγανε μέχρι το αμάξι και μου άνοιξε να μπω. Έκλεισε την πόρτα και πήγε στην θέση του οδηγού. Με το που μπήκε έκλεισε την πορτα και άρχισε να με πλησιάζει αρκετά μέχρι που μηδενίσαι την απόσταση μεταξύ μας.

Τα χέρια του άρχισαν να πηγαίνουν προς την είδη υγρή περιοχή μου. Αυτός ο άνθρωπος με τρελένει αφάνταστα 😏.

"Σε θέλω....πολύ" είπε και άρχισε να πιέζει την περιοχή μου πάνω απο το παντελόνι μου. Και εκείνη τη στιγμή περνάει ένα αμάξι και κορνάρει.

"Δηλαδή έλεος!" Φωνάζει ο Yoongi μου και απομακρύνετε απο κοντά μου.

"Πάμε;;" ρώτησε

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now