Αρετή Pov
Φτάσαμε στο σχολείο και όπως κάθε πρωί τα αγόρια με περιμένουν στην πόρτα του σχολείου. Κοίταξα τον Jimin και μετά τα παιδιά. Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω διδάχτηκά.
Και οι δυο γύρισαν το βλέμμα τους σε εμένα. Τους κοίταξα και ο Tae είχε σοκαριστεί αρκετά. Αφού έκλεισα με δύναμη την πόρτα του αυτοκινήτου πηγα προς την είσοδο.
"Καλημέρα" τους είπα
"Καλημέρα" απάντησαν και οι δυο ταυτόχρονα και η έκφραση που είχαν, είχε μείνει ακόμα στα πρόσωπα τους.
Μπήκαμε μέσα και πήγαμε πίσω.
"Αυτός ο μαλάκας ήταν και την προηγούμενη φορά" είπε αγριεμένος ο Jungkook.
"Αρετή θέλω εξήγησης" ζήτησε ηρεμα ο Tae.
"Μάλιστά.....λοιπόν είναι ο καινούργιος μου μπα....μπα αχ απλά είναι ο ο πατριός μου ή και πατέρας μου" είπα.
Ήταν ευκολό να τους το πω;;
Όχι.
Ήταν ευκολο να τους πω πως ο καινούργιος μου πατέρας ήταν μπάτσος;;
Όχι γιατί αν μάθει για αυτά που κάνω θα με σκοτώσει ή για την ακρίβεια θα χώσει τα παιδιά μέσα και εμένα δεν θα μου αλλάξει απλά σχολείο αλλά και πλανήτη.
"Σε υιοθέτησε?!?!" Ρώτησε σοκαρισμενος ο Tae
"Ναι" είπα απογοητευμένα. Δεν ήθελα να με υιοθέτηση αυτός! Είναι ενα πιόνι των ανωτέρων του.
Ακολουθούν εντολές η οποίες βλάπτουν τον πολίτη για την προστασία ένος αλλού 'πολίτη' με εξουσία (πχ. Πολιτικους κτλ). Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεται. Αν ναι τότε μπορείτε να καταλάβετε και το μίσος μου για αυτούς!
"Πότε..." είπε ο kookie ποιο ήρεμος από πριν. Ταυτόχρονα όμως φάνηκε αρκετά σκεπτικός. Όπως και ο Tae.
"Πάω να κάνω ενα τηλεφώνημα και έρχομαι" είπε ο Tae και πήγε στην μπροστά αυλή και βγήκε εξω από τον σχολικό χορό.
"Δεν μπορούσα να--" είπα αλλά με διέκοψε
"Δεν πειράζει, δεν χρειάζεται να απολογήσε" είπε ο Jungkook και με πήρε στην αγκαλιά του.
"Δεν απαντάει" είπε ο Tae από το πουθενά.
"Ποιος δεν απαντάει" ρώτησα
"Ο Suga, μάλλον θα πήγε για την δουλειά που μας έλεγε το πρωί" απαντησε ο Jungkook πρώτα σε εμένα και μετα στον Tae.
Χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε μέσα.
[...]
Suga pov
YOU ARE READING
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...