"Ήθελα να έχεις ένα υπέροχο δώρο φέτος για τα γενέθλια σου και να αρχίσει υπέροχα η καινούργια μας χρονιά ως ζευγάρι"
Θα κλάψω, αλήθεια σας λέω. Σας παρακαλώ μακάρι να μην είναι ψέματα!! Τον αγκάλιασα και τον φίλησα.
Τριγύρω μας, οι άνθρωποι άρχισαν την αντίστροφη μέτρηση και εμείς φιλιόμασταν. Ήταν στον αριθμό 5 και ο Jimin με κοίταξε στα μάτια
"Θέλω να γίνεις το κορίτσι μου, να είσαι η δική μου και μόνο δική μου μικρή" είπε και προφανώς απάντησα ναι τσιρίζοντας.
"Ένα!!!!" είπαν όλοι οι υπόλοιποι ταυτόχρονα
"Χαρούμενη η νέα χρονιά" είπανε και πετάχτηκαν παντού πυροτεχνήματα. Με πήρε στα χέρια του και με έκανε σβούρες στον αέρα.
"Μήπως θες να φύγουμε" ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.
"Μπράβο το κορίτσι μου" είπε και γέλασα. Πέρασα τα πόδια μου γύρω από την μέση του και φιληθήκαμε για μια ακόμα φορά. Ενώσαμε τα μέτωπα μας και χαμογελάσαμε ο ένας στον άλλον.
"Είναι όντως το ποιο ωραίο δώρο που μου έχουν κάνει....σε ευχαριστώ" είπα κάπως σιγά. Δεν αντιστάθικα και τον φίλησα. Δεν μπορώ να τον χορτάσω!!!!
Μετά από όλες αυτές τις υπέροχες εκπλήξεις γύρισαμε πίσω στο ξενοδοχείο. Πήγαμε στην ρεσεψιόν και ήταν εκεί ο κύριος που μας εδώ το κλειδί την πρώτη μέρα που ήρθαμε εδώ. Ο Jimin του χαμογέλασε και του είπε
"Ευχαριστώ για όλα"
"Χαίρομαι που πέτυχε το σχέδιο σάς κύριε" είπε χαρούμενος και μας είπε καληνύχτα.
Κάτσε ποίο σχέδιο λέει;;;;
Καθώς ανέβαινα με το ανελκυστήρα μπήκε μέσα η κυρία από το δωμάτιο που νόμιζα πως ήταν δικό μου.
"Χευ Jimin, βλέπω πως όλα καλά πήγαν με την κοπέλα" είπε και του έκλεισε το μάτι
"Ναι, σε ευχαριστώ για όλα και χάρηκα που σε είδα" είπε και κατεβήκαμε όλοι από το ασανσέρ. Η κυρία πήγε στο δωμάτιο της και εμείς στο δικό μας.
"Τι γίνεται εδώ" ρώτησα τον Jimin ενώ μπαίναμε μέσα
"Λοιπόν.....ίσως να με βρίσεις και να μου θυμώσεις αλλά πιστεύω πως αξίζει να ξέρεις τι έγινε" είπε και έπεσε με δύναμη πάνω στο κρεβάτι.
Πήρε το τηλέφωνο δίπλα από το κομοδίνο και άρχισε να πληκτρολογεί έναν αριθμό ενώ ταυτόχρονα έβγαλε το σακάκι του και την γραβάτα του.
CZYTASZ
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...