Κεφάλαιο 37ο

266 35 2
                                    

"έλα ρε με εμένα στην αρχή όταν έμαθε πως είμαι μπάτσος όχι να με βρίσει αλλά ούτε να με φτύσει δεν ήθελε, φαντάσου" είπα

"θα δε συμπαθήσει, είμαι σίγουρος" συνέχισα. Μου χαμογέλασε και πριν πει ότιδηποτε άλλο ακούστηκε η πόρτα.

"ναι" είπα και μπήκε μέσα η Αρετή με τον φάκελο που της είχα ζήτηση προηγούμενος.

"καλημέρα" είπε με μεγάλο χαμόγελο.

"καλημέρα" απάντησαν ταυτόχρονα τα αγόρια

"καλημέρα μωρό μου" τις είπα και σηκώθηκα για να την φιλήσω.

"τι είπα στα παιδιά" Είπα για να την καθισειχάσω διότι με κοιτούσε κάπως. Ακούστηκε ένας ήχος από τον υπολογιστή μου.

"παιδιά μου ήρθαν πληροφορίες" είπα και ήρθαν όλοι μαζί και η Αρετή για να δουν.

"αυτοί από όσω ξέρουμε ήταν στο Παρίσι. Σήμερα τα μεσάνυχτα  έρχονται Κορέα οπότε θα μπορέσουμε να τους στήσουμε ενέδρα στο αεροδρόμιο" είπα

"ναι αλλά γιατί να τοα ψήσουν τόσο φανερό. Εννοώ ότι τους κινηγάει ολόκληρη η αστυνομία" είπε ο Rm.

"δεν ξέρω πάντως πρέπει να βρούμε τα σχεδια του αεροδρομίου και να τους κλείσουμε κάθε πιθανή έξοδο" είπα και σηκώθηκα πάνω.

"ευχαριστώ μωρό μου" γύρισα και είπα στην Αρετή για τον φάκελο.

"Θες να κάτσω" ρώτησε ευγενικά

"ναι αν είσαι έτοιμη για μετά" είπα εννοώντας την βόλτα μας

"είμαι"

"ωραία, πάνε και κάτσε έξω στον διάδρομο" είπα ενώ τις έδειχνα κάτι καρέκλες.

"εντάξει" συμφώνησε και μου χαμογέλασε. Ανταπέδωσε αμέσως κι κάθισα ξανά στο γραφείο μου για να τελειώσω την δουλειά που είχα.

Αφού τελειώσαμε με το σχέδιο και είπα τις ώρες που Θα βρεθούμε, πήρα τα πράγματα μου και έφυγα μαζί με την μικρή μου.

Μέσα στο αμάξι

"δηλαδή σήμερα το βράδυ θα τους πιάσετε" ρώτησε

"ίσως, δεν είναι σίγουρο γιατί δεν ξέρουμε τι θα κάνουν αλλά λογικά ναι γιατί τους έχουμε αποκλείσει κάθε έξοδο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν" είπα

"μάλιστα, ωραία άρα και εσύ θα είσαι ποιο χαλαρός στην δουλειά"

"ναι" είπα κι συνεχίσαμε την συζήτηση μας μέχρι να φτάσουμε στην πισίνα. Ναι θα καναμε πρώτη φορά μαζί μπάνιο. Προφανώς και όχι στην θάλασσα γιατί είναι χειμώνας αλλά σε μια ιδιωτική ζέστη πισίνα. Προσπαθώ να κάνω τα πάντα για την μικρή μου.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now