Κεφαλαιο 10ο

339 43 4
                                    

Ακούστηκε η πόρτα γυρισάμε και οι δυο αυτόματα.

Jimin pov

"Εγώ να φεύγω κ. Ελένη γιατί πρέπει να πάω στο γραφείο. Καλή σας μέρα"

"Γεια σου μικρή, θα τα πούμε πολύ σύντομα " είπα καθώς έφυγα.

"Μικρο είναι το μάτι σου και κάτι άλλο εκεί κάτω και δεν πρόκειται " είπε αλλά εγώ είχα αρχίσει είδη να περπατάω προς την έξοδο.

"Μην είσαι τόσο σίγουρί μικρή και δεν ισχύει αυτό για εμένα" είπα ουσιαστικά στον εαυτό μου και έφυγα.

Areti Pov

"Αρετή περίμενε" με φώναζε η κ. Ελένη αλλά δεν γύρισα να μιλήσω μαζί της και πήρα το δρόμο προς το δωμάτιο μου. Ευτυχώς δεν με ακολούθησε.

[...]

Κοίταξα το ρολόι και η ώρα ήταν 9.30 Χτύπησε η πόρτα μου και μπήκε μέσα η κ.Ελένη.

"Κορίτσι μου σου έχω υπέροχα νέα" μου είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη.

"Τι νέα;" ρώτησα

"Σε υιοθέτησε κάποιος"

"Αλήθεια?!?!" Φώναξα από την χαρά μου. Λες να με υιοθετησε ο Suga!!! Αχ μακάρι θεέ μου. Σε ευχαριστώ πολύ!!

"Ναι! σε υοθέτησε Ο κ. Park Jimin" στο άκουσμα αυτο του ονόματος αμέσως κατσούφιασα. Την κοίταξα και της είπα

"Εγώ μαζί του δεν πάω να μείνω. Είναι μπάτσος οπότε ούτε για αστείο"

"Αρετή μου έχουμε υπογράψει είδη τα χαρτιά" 

"Δεν με νοιάζει εγώ μαζί του δεν μένω!"

"Δεν μας έχει φέρει καν να δούμε αν έχει σύζυγό" αφού ισχύουν για τον Suga θα ισχύουν και για τον Jimin. Και ξέρω πως δεν έχει οπότε δεν μπορούν να μου πουν τίποτα! Χάχα δεν θα γινει το δικό σου κ. Park

"Δεν έχει αγάπη μου"

"ωραία.......τότε δεν γίνεται να με υιοθέτηση κάποιος χωρ-" είπα και με διέκοψε

"Είναι αστυνόμος οπότε μπορεί και είναι εξαιρετικά καλος κύριος και σε συμπάθησε από την πρώτη στιγμή που σε είδε" προσπάθεί νε με πείσει για να το αποδεκτό αλλά όχι κυρία μου δεν πάει έτσι.

"Και αν θέλει να μου κάνει κακο;; και αν θέλει να με έχει για τα παιχνιδάκι του;;" είπα και με κοίταζε σε φάση στα αλήθεια τώρα τα πιστεύεις αυτά που λες?'

"Τι?!?! Μπορεί να φαίνεται καλος και αθώος αλλά ποτέ δεν ξέρεις!!" Είπα

"Σε παρακαλώ μάζεψε τα πράγματα σου αύριο το πρωί θα έρθει να σε πάρει" είπε και πήγε να φύγει.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ