Έξω με περίμενε ένα ταξί που θα με πήγαινε στο γκαλά-κοκτέιλ πάρτυ. Είχα βάλει ψεύτικους φακούς επαφής για να μποδοεσω να αναγνωρίσω τους υπόπτους. (το ξέρω πως δεν υοαρ η κάτι τέτοιο 😂😂 αλλά ας κάνουμε πως υπαρχή)
Μπήκα μέσα στο ταξί και με πήγε μέχρι την δεξίωση. Πλήρωσα και μπήκα μέσα κοίταξα γύρο μου και πήγα στο μπαρ. Κάθισα σε μια καρέκλα κι πήρα μια βότκα. Άρχισα να κινούμε στον χώρο προσπαθώντας να εντοπίσω τα 4 αγόρια.
"σε παρακαλώ μικρή μου πρόσεχε πολύ" ακούστηκε η φωνή του Jimin μεσα από την ψίρα. Χαμογέλασα διακριτικά και συνέχισα να ψάχνω. Γυρνάω τι κεφάλι μου και ένα άτομο γίνεται κόκκινο. Αυτός είναι!!!!! Ο πρώτος. Με πλησιάζει και αυτό που αντικρίζω είναι τρομαχτικό.
Ήταν ο Yoongi. Ήμουν παγωμένη στην θέση μου. Δεν μπορούσα να ξεστόμισω τίποτα.
"Τι έγινε μικρή, έχουμε καιρό να τα πούμε" είπε με το κλασικό αυστηρό ύφος του.
"Ν-ναι" τράβλησα
"τα λέμε μετά πρέπει να υποδέχτω κάτι άτομα" είπε και ενώ με επιασε από το μπράτσο και πέρασε από δίπλα μου. Είχα ξεχάσει πόσο υπέροχος και ομορφιά ήταν.
Πήγα γρήγορα να βρω τους υπόλοιπους, μπας και έκανε λάθος το μηχάνημα. Βρήκα τον Tae και τον Jhope να συζητάνε μαζί ενώ κάθονται στο μπαρ. Και αυτοί έγιναν κόκκινοι.
Έτρεξα γρήγορα στην τουαλέτα, χωρίς να βλέπω μπροστά μου από το άγχος που με κατέβαλε. Έπεσα σε έναν κύριο, χωρίς μα του πω τίποτα έφυγα. Πήρα απευθείας τηλέφωνο τον Jimin.
"χεευ μωρό μου, μια ερώτηση ή ύποπτη ονομάζονται Jeon Jungkook, Jung Hoseok, Kim taehyung και Min Yoongi" ρώτησα
"ναι, τώρα αφού τους βρήκες ακόλουθα το σχέδιο" είπε και αφού συμφώνησα το κλείσαμε. Κοιταχτηκα στον καθρέφτη και είδα έναν Jungkook να είναι στιριγμενως στην πόρτα με την πλάτη του και τα χέρια του ήταν σταυρωμένα μπροστά στο στήθος του. Τρόμαξα στην αρχή και το κατάλαβε. Χαμογέλασε στραβά.
"έχουμε καιρό να τα πούμε, μικρή μου" είπε και το ένα χέρι του κλείδωσε την πόρτα και πήρε το κλειδί, βάζοντας το στην τσέπη του.
"γειά σου kookie" είπα σχεδόν τρομοκρατημένη
"Δεν πίστευα πως θα σε άλλαζσ τσοσο ο καινούργιος σου μπαμπάς" είπα ειρωνικά την τελευταία λέξη.
"μα δεν με άλλαξε" είπα όσο ποιο ψυχρεμα μπορούσα.
"ήρθες εδώ για να μας στήσουν παγίδα" είπε και το ύφος του έγινε ποιο σκληρό.
YOU ARE READING
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...