Κεφάλαιο 2ο

519 52 3
                                    

"Ωρες ώρες θέλω τόσο πολυ να σε χτυπήσω. Καλά Μωρέ με τέτοιο ψοφοκρυο θα βγεις εκεί εξω;; πρώτον και δεύτερον δεν θα σε αφήσω γιατί είναι επικίνδυνα και δεν θέλω να μου πάθεις τίποτα" είπε ο Suga.

Μπήκαμε μέσα στο αμάξι και έβαλε μπρος.

"Θα ήθελες να σε υιοθέτηση κάποιος" ρωτάει

"Τι ερώτηση είναι αυτή;" ρωτάω

"Κανονίκή"

"Εννοώ πως σου ήρθε τώρα αυτό" τον ξανα ρώτησα και του χαμογέλασα

"Εμ.. τίποτα απλά έτσι μου ήρθε"

"Οκ....να σου πω την αλήθεια ναι αλλά εφόσον εχω εσάς δεν με ενδιαφέρει και τόσο" του είπα και μου χαμογέλασε.

Χαμογελάει τόσο σπάνια. Και είναι τόσο όμορφο

"Λοιπόν φτάσαμε" είπε

Πηγα να βγω απο το αμάξι αλλα μου έπιασε το χέρι μου και ξανα βρέθηκαν στην ιδια θέση. Του χαμογέλασα, ευχαρίστησα και του έδωσα ενα φιλο στο μάγουλο. Πάντα κοκκινίζω και το καταλαβαινει και αυτός.

Αφού βγήκα απο το αμάξι πήγα μέσα στο ορφανοτροφείο και τον έιδα να πατάει το γκάζι και να χάνετε απο το οπτικό μου πεδίο. Μπήκα μέσα και....περίεργο συνήθως έρχεται η κυρία Ελένη να με βάλει μέσα και να μου δωσει κατι να φάω. Πηγα στο γραφείο της και άκουσα να συζητά με ένα κύριο.

Αφού χτύπησα την πόρτα μπήκα μέσα.

Γύρισε και με κοίταξε αυτός ο τύπος.

"Θα μπορ-- kυριε Park απο εδώ η Αρετή μια απο τις καλυτερες κοπέλες που φιλοξενούμε εδώ πέρα" είπε η κ

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

"Θα μπορ-- kυριε Park απο εδώ η Αρετή μια απο τις καλυτερες κοπέλες που φιλοξενούμε εδώ πέρα" είπε η κ.Ελένη

"Μάλιστα *χαμογέλασε* Γεια σου μικρή με λένε Jimin...Park jimin. Χάρηκα" συστήθηκε ο Jim-jimin. Αυτός τέλος πάντων.

"Και εγώ, να σας αφήσω να τα πείτε "

"Θα έρθω σε λίγο πάνω να σου δώσω να φάς εντάξει;;"

Πήγα πάνω στο δωμάτιο μου και περίμενα. Μετα απο περίπου κάνα 10λεπτο χτύπησε η πόρτα.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Место, где живут истории. Откройте их для себя