Κεφάλαιο 7ο

359 39 6
                                    

"Είμαι αστυνόμος θα μπορούσα να κάνω κάτι" είπε και τότε έμεινα! Για αυτό ήταν σήμερα το πρωί μαζί με τα μπατσόνια. Χωρίς να πω τίποτα απλά σηκώθηκα και έφυγα. Και να φανταστείς μου άρεσε κιόλας, τον έβρισκα ενδιαφέρον!!! Αχ απλά είμαι τόσο χαζή πως δεν το φαντάστηκα νωρίτερα.

Άρχισα να τρέχω προς το ορφανοτροφείο. Κοίταξα την ώρα και ήταν είδη 7. Όταν έφτασα εβγαλα αμέσως το φόρεμα που θα φορούσα και έκανα κάποιές τελευταίες διορθώσεις. Αφού τελείωσα και με αυτά η ώρα πήγε 8 και μισή. Έτσι άρχισα να βάφομαι. Ντύθηκα και έβαλα αύτο το φόρεμα μαζί με της μαύρες μου γόβες.

Μόλις τελείωσα, ξάπλωσα γρήγορα στο κρεβάτι μου και περιμένα την κυρία Ελένη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μόλις τελείωσα, ξάπλωσα γρήγορα στο κρεβάτι μου και περιμένα την κυρία Ελένη. Μάλλον θα αναρωτιέστε πως έχω μόνη μου ένα δωμάτιο μιας και ζω σε ορφανοτροφείο. Η απάντηση είναι πολύ απλή.

Το ορφανοτροφείο μας είναι αρκετά μικρό με αποτέλεσμα να μην χωράνε πολλά κορίτσια, επιπλέον βρισκόμαστε σε μια περιοχή , με πλούσιους δηλαδή τα παιδιά τους δεν προκείται να μείνουν πότε σε ορφανοτροφείο και τρίτον όλα τα κορίτσια είναι τουλάχιστον 4 χρόνια μικρότερά μου κι τα δωμάτια πάνε ανά ηλικία. Και ναι είμαι η μόνη που είμαι 17.

Μπήκε η κ. Ελένη μέσα και είδε πως΄κοιμάμαι και έτσι έφυγε. 

Πήγα αθόροιβα στην ντουλάπα μου και πήρα το δερμάτινο μου. Εχεί αρκετό κρυο έξω αλλά θα μπω απευθείας στο αμάξι του Suga και μετά στο μπαρ που θα έχει αρκετή ζέστη. Το δωμάτιό μου είναι στον 1 όροφο οπότε βγαίνω γρήγορα και εύκολα από το παράθυρο.

Το άνοιξα αθόροιβα πήδηξα έξω και αφού το έκλεισα έτρεξα προς την έξοδο. Σε μια γωνία ήταν παρκαρισμένο το αμάξι του Suga. Πήγα εκεί άνοιξα την πόρτα και πήγα να καθίσω πίσω.

"Κατσε μπροστά δεν υπάρχει λόγος να κάτσεις πίσω" είπε ο Suga

"Οκ" είπα και κάθισα μπροστά. Τότε γύρισε και με κοίταξε ο Suga.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Where stories live. Discover now