Αφού χτύπησε το κουδούνι μπήκαμε μέσα στην τάξη, μπήκε και ο καθηγητής και μας ανακοίνωσε πως πρέπει να πάμε στην αίθουσα εκδηλώσεων γιατί ήρθαν κάποιοι να μας κάνουν ενημέρωση.
Κατεβήκαμε κάτω και πάνω στην σκηνή είδα να στέκονται τα μπατσόνια. Όχι εγώ δεν θα παρακολουθήσω τίποτα από αυτού τους παπάρες. Σηκώθηκα και έφυγα μέσα από την αίθουσα. Ο Jungkook κάθισε μέσα.
Καθόμουν έξω στην αυλή και περίμενα πότε θα τελειώσουν την ενημέρωση.
"Αρετή?" φώναξε κάποιος το όνομα μου και γύρισα προς την μεριά που ακούστηκε. Ήταν ο Jimin.
"Τι κάνεις εδώ;;;¨" ρώτησε
"Εγω...εμ.....τίποτα εσύ τι κάνεις εδώ;;" τον ρώτησα
"Δεν σε έβρισκα μέσα και είπα να έρθω να σε ψάξω" απάντησε
"Ωραία και τώρα που με βρήκες τι;;"
"Πάμε μέσα να ακούσεις την ενημερώσει;;" απάντησα ναι αλλα ο μόνος λόγος που απάντησα ναι ειναι επειδή το ζήτησε ευγενικά.
Μπήκαμε στην αίθουσα και όλα τα βλέμματα στράφηκαν πανω μας. Κάθισα δίπλα του στην πρώτη θέση. Κάποια στιγμή τελείωσε η εκδήλωση και μπορώ να πω με σιγουριά ότι όλα ήταν ΜΠΟΎΡΔΕΣ!!!
Καλά δεν περίμενα και τίποτα άλλο απο τους μπάτσους. Όλοι έβγαιναν σαν τα ζώα και για αυτό το λόγο αποφάσισα να βγω τελευταία.
"Εει κοπελιά" με φώναξε κάποιος και γύρισα. Ήταν ένας μπάτσος. Λοιπόν Αρετή κρατά την ψυχραιμία σου!!! Δεν θα σκοτώσεις κανέναν σήμερα.
"Γιατί είσαι έτσι ντυμένη;;" ρώτησε
"Όπως γουστάρω θα ντύνομαι!!" Είπα κάπως δυνατά.
"Μην μου φωνάζεις εμένα μικρό!" Είπε και αυτός με τον ίδιο τόνο. Συγγνώμη με είπε μικρο?!?!?!!!
"Μικρό είναι το μάτι σου και κάτι αλλο!!!" Ειπα νευριασμένα. Όλα τα παιδιά είχαν βγει είδη εξω και ο μόνος που ήταν μέσα ήταν όλα τα μπατσόνια εγώ, ο Jimin και ο Kookie.
"Εε Namjoon φτανει!!" Λέει ένας άλλος συνάδελφος του.
"Αρετή ηρέμησε, παμε να φύγουμε" ήρθε και μου είπε στο αυτί ο Jungkook.
"Ε όχι ρε φίλε να μας πούνε και πως να ντυθούμε" λέω σιγά για να με ακούσεις μονο ο Jungkook.
"Τι φτανει ρε θα μας την πει και το μικρό!!" Είπε και ήταν ακόμα θυμωμένος.
"Αα δεν θα τα πάμε καλά" είπα και τον βλέπω να τρεχει προς τα πανω μου με πολυ φορά και να πάει να μου δώσει μπουνιά. Αλλά απλά τον αποφεύγω και εκτός του ότι γίνετε ρεζίλι μπροστά στους συναδέλφους του είδε και ότι κανενα μπατσονι δεν μπορεί να τα βάλει μαζί μου.
YOU ARE READING
Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]
FanfictionKim Αρετή Η 17χρόνη Αρετή ειναι ενα κορίτσι γεμάτο πόνο, με πολύ μίσος για τους μπάτσους που ζει σε ενα ορφανοτροφείο στην Σεούλ μετά το τροχαίο που είχε με τους γονείς τις και τα δυο αδέρφια τις εξαιτίας κάποιον απρόσεκτων αστυνομικών Park Jimin ...