Κεφάλαιο 3ο

484 49 5
                                    

"Δεν είμαι νιανιαρο" είπα και του χαμογέλασα

"Είσαι το δικό μου νιανιαρο" είπε και ανταπέδωσε στο χαμόγελο μου.

⚠️λοιπον παιδια θα κανουμε μια μικρη αλλαγή ο Jin  που είναι στην ομάδα τον κακών θα πάει μαζί με τους μπάτσους και ο Jungkook θα πάει με την πλευρά των κακών. Ααα επίσης ο  Jungkook θα εξναι στην ιδια ταξη με την Αρετή. Αυτό ήθελα να σας πω τώρα πίσω στην ιστορία μας⚠

"Tae για εσένα ήρθαν;;" ρωτάει ο Jungkook. Απο που εμφανίστηκε αυτός;; και σε περίπτωση που ρωτάτε ο Jungkook έχει οικογένεια πλούσια και είναι στο εξωτερικό για δουλειές έτσι τα παιδιά μένουν στο εξώχικο του, το οποιο εξωχικο το νοικιαζει ο Suga. Και ουσιαστικά είναι το σπίτι του.

Ο Jungkook οπως και o Suga  έχουν πολλά λεφτά σε αντιθέσει με εμένα. Οι γονείς τους παίζει να είναι κάποιοι απο τους ποιο πλούσιους στην Κορέα. Η μητερα του Jungkook όπως και του Suga δεν ξερει τιποτα για αυτα που κανει, μονο ο πατερας τους γνωρίζει καποια πράγματα γιατι ειναι και αυτος μπλεγμένος στην μαφια μαζι με τον πατερα του Suga.

Τώρα για τον πατερα του Suga ξέρεις τα πάντα γιατι ειναι πλεγμενος χρονια στην μαφία και του αρέσει κιόλας από ότι έμαθα.

Ο Tae και ο Jhope έχουν φύγει απο τις οικογένειές τους γιατί έτσι απλά ήθελαν. Δεν λέω είναι καλά παιδιά, θα σε φροντίσουν, θα νοιαστούν για εσένα αλλά για τον εξω κόσμο, δεν ισχύει αυτο. Είναι σκληρή και δεν τους νοιάζει κιόλας. Αλλά αυτο είναι το ωραιο με όλους τους για αυτό επέλεξα να είμαι μαζί τους.

"Οχι ρε βλάκα ποιο πιθανόν είναι να ήρθαν για εσένα παρα για εμένα." Είπε ο Tae και γέλασα με την συμπεριφορά τους. Γύρισαν και με κοίταξαν και οι δυο και ο Jungkook πήγε να πει κάτι αλλά δεν πρόλαβε γιατί μας φώναξε κάποιος.

"Ει παιδιά" φώναξε ένας κύριος, ούτε καθηγητης μας αλλα ουτε και μπατσος και έβλεπες έναν Jungkook και έναν Tae να εχουν ασπρισοι ολόκληροι.

"Οι κύριοι απο εδώ θέλουν να πάνε στο γραφείο καθηγητών για μια ενημερώσει μήπως ξέρετε που είναι;;" φώναξε ενώ κατευθυνόταν προς τα εμάς.

Αυτή η φωνή και τα χαρακτηριστικά μου είναι αρκετά γνωστή.

"Αρετή εσυ είσαι;;" ρώτησε και τότε κατάλαβα ποιος είναι.

"Κ.Park τι κάνετε εσείς εδώ;;" ρώτησα με μεγάλη απορία.

"Σκέτο Jimin για εσένα μικρή" είπε και τότε με την άκρη του ματιού μου είδα τον Jungkook να κάνει γροθιές τα χέρια του.

Ο Μπάτσος! [Park Jimin FF]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz