- michael -
könnyeim által szétáztatott arccal, s izzadságom cseppjeivel teli ruhával értem haza. anya ijedten rohant hozzám, én viszont ellöktem magamtól és felfutottam a szobámba.
egyfolytában csak ugyanaz az érzés, és gondolat elevenedett fel bennem. egy melengető, jóleső érzés, ami olyan kellemesen érintett mint egy forró napon az enyhe szellő. és egy gondolat, ami akörül a fiú körül forgott. mit gondolhat rólam? sőt, nem csak ő hanem akik látták. cikizni fognak egy amúgy is lúzer fiút? persze, hisz én leszek a főfogás, akin bármilyen sebet, bármikor ejthetnek amikor csak kedvük tartja.
egy párnába temettem arcomat, s mikor kezdtem lenyugodni, felemelve fejemet vizes párnámra vezettem ujjaimat. egy gyors mozdulattal ledobtam az ágyról, s az éjjeli szekrényem fiókjából elővettem egy zsebkendős csomagot. letöröltem arcomat, s a mosdóba ballagtam.
folyamatosan az a fiú járt az eszemben. még a nevét sem tudtam.
másnap ashton a házunk előtt várt engem. anya beszélni szeretett volna velem, én viszont kibújtam a kínos beszélgetés alól.
-reggelt, clifford. hogy aludtál? - kérdezte ash.
-nem hazudok, de nem tudtam elfeledni a tegnapit. - néztem a lábaimat lépés közben. nem mertem felnézni rá.
-hé, sajnálom hogy belerángattalak ebbe a bandába. nem gondoltam át a következmények súlyát. csak, próbáltalak kiugrasztani abból a kis kalitkából amibe mindig bezárkózol.
nagyot sóhajtottam, mert tudtam hogy nem akart rosszat. -ismerted a srácot? - megráztam fejemet.
ezután nem hozta elő többet a történteket. őszintén szólva ezt szerettem benne a legjobban. hogy ha nyomta valami a lelkemet, nem akart egyfolytában azon agyalni hogy mi van velem. tiszteletben tartotta és megvárta amíg lesz annyi energiám és önbizalmam hogy megosztom vele.
a suliban nem láttam azt a szőke srácot, de igazából nem is akartam megpillantani őt. féltem hogy a lehető legkínosabb lenne az a találkozás.
hazaérve azonban egy üzenetet kaptam.
adam: fényképet küldött+
hát persze hogy lefotózott minket.
YOU ARE READING
kissing strangers || muke
Teen Fictionkét stréber fiú,akiknek egy játék során csókolózniuk kellett. -michael clifford--luke hemmings-