kezeim remegni kezdtek, amint leültem a kör szélére. féltem az érzéseimtől, amik villámcsapásként keletkeztek bennem. ashton egy kiürült sörös üveget helyezett körünk közepére, azt mondván: -az első játék felelsz vagy mersz.
biztos voltam benne hogy ha merek, tuti csókolóznom kell. így hát folyamatosan feleltem. a többiek mind hülyeségeket kérdezgettek, mint mondjuk "eltudom-e mondani a periódusos rendszer negyedik oszlopát? ". naná. elvégre ha stréber vagy, ilyen dolgokra bőven van időd.
a harmadik kört luke kezdte, az üveg megpörgetésével. az üveg szája calum felé, míg az alja felém mutatott. calum szemébe néztem, aki csak nevetett azon hogy nála állt meg az üveg.
-felelsz vagy mersz? - tette fel a kérdést luke.
-várj várj várj...-kiáltott fel ash és feltartotta jobb kezét. - mi lenne ha most megfordítanánk a szabályokat? calum már vagy tizedszerre kapja ezt a kérdést. ez így nem fair.
-vagyis? -húzta össze szemöldökét a barnahajú.
-vagyis most michael felé mutat az üveg. - mosolygott rám ashton. -luke, tőle kérdezd. - biccentett felém ismét, mire a szőke megismételte a kérdést, ezúttal felém nézve.
nagy levegőt vettem, s izzadt tenyeremet vizslattam. most mi legyen? szegjem meg az eddig töretlen felelésemet egy meréssel? hirtelen fázni kezdett a lábam, ami a zsibbadás miatt történhetet. komolyan még a vér is "megfagyott" bennem. (funny af)
-merek. - jelentettem ki, mire ashton meghívott barátai örvendezni és tapsolni kezdtek. mosoly kúszott ajkaimra, amint a többieknek is feltűnt hogy nem a felelést választottam.
-akkor...mondjuk...- ide oda forgatta a fejét, mint aki keres valamit. vagy csupán félt a szemembe nézni. végül felállt és a konyhába sietett. mikor visszatért egy vodkás üveg volt a kezében. - ezt, idd meg. - nyújtotta felém, engem pedig levert a víz.
szívem gyorsabb tempóban kezdett lüktetni, amint megérintettem a jéghideg üveget. még a szagától is hányingerem támadt. nem akartam bajba keveredni, hisz mindig is én voltam a jógyerek. viszont jógyereknek lenni unalmas. ráadásul ha be tudod bizonyítani hogy nem vagy az. ki akartam szállni a játékból, viszont azzal beszari lettem volna.
befogtam az orromat, és nagyokat nyelve beleittam az üvegbe. félig maradt csak az üvegben, én pedig szinte azonnal le is tettem a földre.
a fiúk tapsolni kezdtek, én meg úgy éreztem nem vagyok stréber többé.
[boldog valentin napot.❤️ ki hogy tölti ezt a csodás napot?]
ESTÁS LEYENDO
kissing strangers || muke
Novela Juvenilkét stréber fiú,akiknek egy játék során csókolózniuk kellett. -michael clifford--luke hemmings-