-luke-
egy hét tökéletesen elég volt ahhoz hogy bevalljam magamnak, nem a lányokat szeretem. nem hozott lázba egyelten egy mosoly, vagy alulöltözött viselet sem. csupán egy embert szerettem. és nem voltam biztos benne hogy ő is ugyanúgy érez-e. sőt, egyáltalán fogalmam sem volt az érzéseiről.
szombati nap volt, amikor calum elhívott az egyik barátjához. csupán az utcát és a házszámot árulta el nekem, így kissé önbizalomhiányosan és félénken álltam az ajtó előtt mikor megérkeztem. cipőm orrát bámultam, s azon agyaltam hogy vajon kopogni vagy csengetni célszerűbb.
végül illedelmesen bekopogtam, s legfőképpen calumot vártam volna az ajtó túloldaláról előbukkanni. azonban, a suli legmenőbb alakja állt előttem, egy szál rövidnadrágban és egy trikóban. amint megpillantott, mosoly terült el arcán.
-szia, luke vagyok. - nyújtottam jobb kezemet.
-ashton.- mutatkozott be, majd tágabbra nyitotta az ajtót előttem.
-előbb jöttél.- jelentette ki, miközben ölbe tett kezekkel nézte ahogyan leveszem lábaimról a cipőmet. - nem probléma. maximum majd később mondom el neki. - hátat fordított, s a nappali felé kezdett lépkedni. lehuppant az egyik karfás fotelba, majd rám nézett.
-foglalj helyet.- mondta, én pedig a kanapéra ülve vizslattam arckifejezését. furcsának találtam hogy habár calum hívott ide, saját maga nincs jelen a helyszínen.
-szóval, most biztosan azon agyalsz hogy miért hívott ide téged calum.- pontosan erről agyaltam. - ennek az oka rettentően egyszerű. csupán megszerettük volna kérdezni hogy lenne-e kedved énekelni egy videóban. úgy hallottam jó a hangod és gitározni is tudsz. mivel calum nem szeretett volna nagy felháborodást ebből, gondoltam én segíthetek neki.
amint megkaptam a szó jogát, hangom elcsuklott s a fejem elkezdett fájni. én és calum, egy videóban és ráadásul énekelni? azt már nem.
-kedves tőled, de még átgondolom. - álltam fel a kanapéről. indulni készültem, ám a fiú nem úgy tűnt mint aki ennyivel elintézte a dolgát.
-hé, lehet egy kérdésem?
szemeibe néztem, s szívem mélyén pontosan tudtam hogyan fog hangzani az a kérdés. meg hogy kivel lesz kapcsolatos.
-nem. jól tudom hogy michaelről fogsz kérdezni. hát had mondjam el neked, hogy...- lehunytam szemeimet és nagy levegőt véve folytattam. - azóta a csók óta érzek iránta valamit. igen, vonzódom hozzá. szeretem őt. és nem érdekel ha ez nem kölcsönös.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
kissing strangers || muke
Подростковая литератураkét stréber fiú,akiknek egy játék során csókolózniuk kellett. -michael clifford--luke hemmings-