-nem jössz be te is calumhoz? ashton is ott lesz. - kérdezte, zsebre tett kezekkel.
-miért? -néztem rá.
-mi miért? - ráncolta homlokát, s lassított tempóján.
-miért nem nekem mondod hogy szeretsz? talán félsz?
-talán.- vakarta meg tarkóját. - de nem sajnálom hogy szeretlek.-határozott hangja szerintem még saját magát is meglepte. - viszont, ha te engem nem akkor...én azt is teljesen megértem. -mondta rezzenéstelen arccal.
-adj időt nekem hogy átgondoljak mindent. csak ennyit kérek. oké? tudom, nehéz lesz de ígérem tisztázom magamban az érzéseimet.
-nem michael! -kiáltott rám. - eleget vártam! két hét. két kibaszott hete várom hogy bevalld magadnak! - szemeiből kicsöppent egy könny, mire hirtelen kiegyenesedett és megtörölte szemeit. eltakarta arcát a tenyereivel, én pedig teljesen úgy éreztem magam mint valami drámában egy mellékszereplő aki kívülről figyeli az eseményeket.
-akkor mondjam azt hogy szeretlek? ez kell neked ahhoz hogy boldog legyél? -hangom idegesen hangzott.
nem válaszolt, továbbra is rázkódó vállakkal takarta arcát. idegesen magamhoz húztam, s átöleltem vállait. zokogva a mellkasomba fúrta fejét, hiszen még alacsonyabb volt nálam. megsimítottam a hátát, mely egy farmerdzsekibe volt bújtatva, majd a feje tetejére helyeztem államat.
percekig lehettünk így, majd végül fekete pólómon hagyva könnyeit, elengedett és körbenézett.
-menj, már biztos vár calum. - borzoltam össze szőke tincseit. megeresztett felém egy apró mosolyt, majd megfordulva elsétált a másik irányba.
hazaérve már egy teljesen új kilincs fogadott, ami mondhatni sokkal szebb volt mint a régi.
apa a kanapén üldögélt, és csendesen tévézett.
-megjöttem.- kiáltottam, nagyra tárt karokkal.
-látom. - mosolygott, majd szorosan magához ölelt. eszembe jutott a luke-al való ölelkezésem, ami miatt kicsit zavartan éreztem magamat.
a nap kezdett eltűnni a horizontot, én pedig fürdés után egy üzenetet kaptam.
"videó felvéve. már meg is nézheted a neten. remélem tetszik majd." - írta nekem ashton, én pedig hosszas gondolkodás után arra jutottam hogy megnézem.
ha őszinte akarok lenni, azt mondom hogy nem tetszett. felébredt bennem a kritikus énem, ahol az előadásmódot és a minőséget szidtam. viszont belül pontosan tudtam hogy irigy vagyok.
arra hogy luke előbb éri el az álmait mint én.
dráma vége
YOU ARE READING
kissing strangers || muke
Teen Fictionkét stréber fiú,akiknek egy játék során csókolózniuk kellett. -michael clifford--luke hemmings-