Chapter 18 ~ Darling

4.5K 288 322
                                    

Çok önemli bir soru:
Ziam bölümleri olsun mu?

~

Louis bıkkınca nefesini verip üstünde gözlerini gezdirdi, sanki üstü başı ûsturupsuz olsa Harry laf edecekti. Önündeki ahşap kapıya sinir ve bıkkınlık karışık bakışlar atmayı kesip kalın kapıyı tıklattı. İçeriden eğlendiği her halinden belli olan kocasının "Gel." sesi duyulunca tekrardan ofladı.

Ağır kapıyı yavaşça ittirerek açtı. Bu seferki bıkkın bakışlarının kaynağı ona sırıtarak bakan adamdı. "Beni çağırmışsınız Bay Styles?" Alfa gülümsemesini genişletip oturduğu koltuktan kalktı. "Evet seni çağırdım. Kapıyı kapatıp gelsene." Louis gözlerini kısarak masasından kalkmış kendisine gelen adamı süzüyordu kapıyı kapatırken.

"Umarım bana bir açıklama borçlu olduğunuzun farkındasınızdır Bay Styles. Çünkü bir anda dersime öğretmenim olarak girip bir de insanların içinde beni azarlamanız, size akşam koltukta uyuma garantisi veriyor." Louis kollarını önünde bağladığında Harry gülerek kocasının önünde durdu.

"Styles, okul ortamında öğretmenin olduğumu hatırla lütfen." Omega kendisine sırıtan eşinin koluna şaplak atıp gözlerini devirdi. "Aptal şey, niye böyle bir saçmalığa girişti-" Dudaklarına kapanan dudaklarla karşılık vermemek için savaşsa da istemeden dudaklarını oynatmıştı. 4 yılın sonunda artık refleks olmuştu.

"Güzel sürprizdi ... kabul et." Alfa baş parmakları Omeganın yanaklarını ovarken nefes nefese konuşmuştu. Louis de alnını onunkine yaslayıp mayışmış gözlerle sinirli olmaya çalışarak yeşillere baktı. "Aman ne sürpriz! Bana niye kızıyorsun ilk dersinden amına koyayım!?" Alfa sırıtsa da kaşlarını çattı. "Şşşt! Hocanla nasıl konuşuyorsun sen?"

Louis siniri bozulup kahkaha atarken Harry de ona katılmıştı. Alınları birbirlerine yaslı bir süre sinir bozukluğundan gülüştükten sonra Louis ciddi olmaya çalışarak sordu.

"Niye Üniversitede benim son sınıfa tekrar başladığım yıl Öğretmenlik yapmak istediğinizi sorabilir miyim Bayım?" Harry gülümsemesini kesemeden omuzlarını kaldırdı. "Tamamen tesadüf hayatım." Louis "Eminim öyledir." diyerek kocasının dudaklarına hızlı bir öpücük kondurdu.

"Dersime 28 dakika var Hocam. Gitmem lazım." Yeşil gözlü olan ciddiyetle tek kaşını kaldırırken eşinin elmacık kemiklerinde sabit kalmış ellerini indirdi. "Önce seni neden çağırdığımı sorman gerekmez miydi Değerli Öğrencim?"

Louis oflayarak kollarını birleştirdi. "Beni neden çağırdınız Bay Styles?" Harry sırıtarak bir adım geri attı. "İçinde olmak istiyorum çünkü, Styles." Louis dehşetle gözlerini açtı. "Siktir git Harry. Burada mı?" Alfa omuzlarını silkip miniğinin belinden kendine çekti ve burnunu öptü. Louis istemsizce kıkırdayarak geri çekildi. "Yapma şunu Harreh. Huylandığımı biliyorsun."

"Bay Styles'dan nerelere geldik!" Louis kıpırdayıp kocasının boynunu öptü. "Bunu bana söyleyen de beni odasına sikmek için çağırıyor." Alfa umursamazca omuz silktikten sonra eşini kolları arasına alıp saçlarını öptü. Omega da gülümseyerek eşine sarılırken aklındakini söyledi.

"Okul ortamında beni Styles diye çağırmasan? Evli olduğumuzu bilmeyen yok zaten. Hangimize seslenildiğini anlamıyorum." Alfa kollarını çözüp omuzlarından tutarak eşinin gözlerinin içine baktı, ardından genişçe sırıttı. "Hayır." Louis abartıyla gözlerini devirip kocasının kollarını omzundan çekerek çantasını misafir koltuklarından birine bıraktı.

"Senin soyadın o değil mi Louis?" Omega kendisine ciddiyet ve biraz kırgınlıkla bakan eşine birkaç adımda ulaşıp beline kollarını gevşekçe sardı. "Aşkım benim soyadım Styles-Tomlinson seninki de Tomlinson-Styles hatırlatırım. Evet ikimiz de Styles kullanıyor olabiliriz ama iki soyadımız var. Büzme bana dudağını." Hızlıca dolgun ve iyice pembeleşmiş dudakları öpüp konuşmaya devam etti.

Always You [LS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin