Chapter 4 ~ Wolfpack

3.6K 335 1K
                                    

Louis her zamanki gibi eşinden erken uyanmıştı. Biraz onu izleyip çocuklarını uyandıracaktı. Bu düzene alışmıştı ve açıkçası yorulsa da çok seviyordu. "Kocam." Bu kelimeyi kullanmayı çok seviyordu. Mışıl mışıl uyuyan eşinin kolları arasında biraz yüzüne yükselip çenesini öptü.

"Seni seviyorum." Yanağını öptü bu sefer eşinin. O uyurken onu öpmeyi çok seviyordu. Harry asla uyanmazdı Louis'nin günlük hareketlerine. "Ben seni daha çok." Harry boğuk sesiyle mırıldanıp kapalı gözlerle gülümsediğinde Louis kıkırdadı.

"Uyandırdım mı?" Harry kollarını sıkılaştırıp minik kocasını daha da kendine çekti. "Geri uyuruz." Louis gülümseyip eşinin gülüşünün kenarını öptü. "Sen uyuyabilirsin aşkım ama bazılarımızın kıçını kaldırıp çocuklarımızı uyandırması gerekiyor." Harry Louis'nin üstüne yuvarlanıp homurdanarak üstüne çıktı. Gözlerini açıp kocasının güzel yüzünü izledi, Louis de aynısını yapıyordu.

Komodinin üstünden telefonunu alıp saate baktı. "Louis daha 45 dakika var evden çıkmanıza! Biraz benimle yatabilirsin." Alfa mızırdandığında Louis gülüp onu üstünden ittirdi. "Bu çocuklar kahvaltı ediyor Harry. Ayrıca Anne Jay'i giydirmek zor oluyor. Okul kıyafetinden nefret ediyor, babasına çekmiş."
Harry gülüp tekrar kocasına sarıldı. "Sadece biraz sarılalım. Hem Omega olan sensin sarılmayı seven sen olmalısın." Louis poposuyla kocasını itip yataktan kalktı. "Çocuklarıma da sarılabilirim ALFA." Louis hâlâ Harry onu küçümsedikçe kızıyordu. Ama Harry küçümsememişti ki. Sadece kocasına biraz daha sarılarak yatmak istiyordu.

Louis son günlerde de sürekli herkesi tersliyordu. Sadece çocuklarına karşı daha bir sevecendi. "Louis bir şey soracağım." Louis meraksız gibi görünmeye çalışarak yatakta mahmur mahmur kendisine bakan Alfaya döndü. "Artık bana karşı eskisi gibi hissetmiyor musun?" Louis üzgün görünen eşini alaya aldı.

"Yoo hâlâ ilk günki gibi senden nefret ediyorum." Harry gözlerini devirip yorganı üstünden atarak giyinen kocasına arkasından sarıldı. Ellerini göğsünün biraz altında birleştirmişti. Louis bunu yapmasını seviyordu. Harry'nin bir tür ben her zaman arkandayım deme şekliydi bu.

"Louis beni anlıyorsun. Birlikte olmak istemiyorsun, benden uzaklaştın gibi hissediyorum. Sürekli herkesi tersliyorsun bu aralar. Neyin var?" Louis oflayarak elindeki kotu yere attı. "Bir şeyim yok Harry. Ben gayet iyiyim siz abartıyorsunuz. Liam'la Zayn de aşırı agresifsin diyor bana 1 haftadır. Bıktım bana böyle yaklaşmanızdan iyiyim ben!"

Harry kolları arasından çıkmadan sadece kafasını ona çevirerek bağıran kocasına baktı. Evet kesinlikle bir şeyler vardı. Boynuna eğilip mühür noktasını kokladı. Hâlâ aynı mükemmel koku geliyordu, kendi kokusuyla beraber. Louis'yi ilk mühürleyeli 9 yıl oluyordu. İlk diyordu çünkü bunu yıllar içerisinde defalarca kez daha yapmıştı.

Kendi kokusu dışında bir koku daha vardı. Harry'nin en son bundan 10 yıl önce aldığı tanıdık bir koku. Kocasını kendisine çevirip gözlerine baktı. Sonra gözlerini kapatarak kocasının kokusunu içine çekti. Evet, kesinlikle doğru alıyordu bu kokuyu.

Ağzı kulaklarına varana kadar gülümseyip Omegasına sarıldı. Bu hissi çok özlemişti. Harry 4.kez baba oluyordu! Louis'nin boynunu defalarca öpüp kucakladı. "Harry saçmalama zamanı değil! Çocukları uyandıracağım daha!" Louis Harry'nin yine sevişmek istediğini düşünmüştü. Bu aralar gerçekten istemiyordu ve cidden çocukları uyandırması lazımdı. Üçüzler çok yorucu olabiliyordu uyanma konusunda.

Harry Louis'nin bacaklarını serbest bırakıp gözlerine baktı. O kadar anlamlı gülümsüyordu ki Louis kötü hissetmişti. "Ne oldu?" Louis endişeyle sorduğunda Harry yavaşça elini Louis'nin karnına koydu. Louis bir süre ona çatık kaşlarla bakıp anladığında kaşlarını havalandırdı. "Sen ... ciddi mi ... TANRIM!" Louis çığlık atıp Harry'nin boynuna atladı.

Always You [LS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin