Smut Alert
Zayn ceketinin fermuarını çekip sevgilisinin evine yürümeye devam etti. Hava gittikçe soğuyordu ve kurdunun pasif yanı daha ön plandaydı. Liam'ı daha dün görmüş ve hatta ona ormanda blow job bile vermişti ama yine de onu çok özlemişti. Kızgınlıktayken onu yalnız bırakmak hiç mi hiç hoşuna gitmemişti. Sevgili değillerken tabii ki Liam yalnız kalıyordu ama şuan onunla ilgilenebilecek bir Betası vardı. Neden yalnız kalsındı ki?
Ayağının altında haşırdayan yapraklar eşliğinde 20 dakikalık yürüyüşünü tamamlamış ve büyük ahşap evin önünde durmuştu. Bu iki katlı görkemli yerin ilerideki evi olacağını bilmek onu istemsizce mutlu ediyordu. Kapıyı melodiyle birkaç kere tıklattığında çok beklemeden kapı açılmış ve Alfası tarafından kucaklanmıştı. Liam sıkıca kollarını ona sarıp kokusunu içine çekerek boynunu öperken Zayn de gülümseyip kollarını onun beline sarmıştı.
"Seni çok özledim Zee." Liam peş peşe boynuna öpücükler bırakırken Zayn onun haline kıkırdıyordu. "Sen hep kızgınlıkta mı olsan? Normalde böyle açık konuşmuyorsun." Gülümsemeye devam ederek Alfanın kolları arasından çıkıp içeri geçti. Karen her zamanki gibi onu koca bir gülümsemeyle karşılamıştı. "Ah Zayn, hoşgeldin oğlum!" Zayn gülümsemesi yüzünden silinmeden Betaya ulaşıp sıkıca sarıldı.
Liam da ailesi de şimdiden onu kabullenmişti. Zayn de onları ailesi gibi görüyordu.
"Aç mısın damadım? Bir şeyler hazırlayayım mı size?" Zayn gülümseyip nazikçe kafasını iki yana salladı. "Teşekkür ederim, Liam için geldim kahvaltı etmiştim." Olgun Beta imalı bir gülümsemeyle gençleri süzüp "Damadımı çok yorma Alfa." dediğinde Liam gözlerini devirmek istese de annesi olduğu için yapamamıştı. Annesi resmen Zayn'i kendisinden çok seviyordu. Esmer olan utangaç bir şekilde kafasını eğerken annesi Liam'a sırıtmaya devam ederek mutfağa geçmişti.
"Otursana Zaynie." Beta kafasını iki yana sallayıp ellerini Alfanın ensesinde birleştirdi. "Odana çıkalım mı?" Alfa bu soruyu beklemiyordu, yani bu kadar erken beklemiyordu. Zayn dün de onunla birlikte olmak istemişti ve Liam onu nazikçe reddetmek için savaş vermişti. Parlayan koyu kahveler işini hiç kolaylaştırmıyordu. "Pekala..."
Liam güzel sevgilisinin elini tutup merdivenlere yöneldiğinde Zayn çığlık atarak hoplamak istiyordu. Alfa yatak odasına girip kapıyı arkasından kilitlediğinde Zayn mutluluğu yüzünden belli olan bir ifadeyle ona dönmüştü. "Nasılsın? Canın çok yanmıyor değil mi?" Liam gözleri kısılarak gülümseyerek odanın ortasında dikilen güzelliği kolları arasına aldı.
"Öldürmez." Beta gözlerini devirip çok sevdiği şişko yanakları öptü. Tüm vücudu fitken yanakları tombul olduğu için Liam'a ayrı bir hayranlık duyuyordu. "Yani canın yanıyor?" Alfa oflayarak kafasını salladı. "İçimdeki kurt artık eşine sahip olmak istiyor." Zayn muzipçe gülümsediğinde ekledi. "Ama ben istemiyorum."
Genç Betanın gülüşü an be an sönmüştü. "Ne?" Gözleri dolarken sesi de çatallaşmıştı. Liam kurduğu cümlenin yanlışlığını fark edip düzeltecekken Zayn dolmuş gözlerinden bir damla düşerken kolları arasından çıkmıştı. Alfa onu ne kadar incittiğini hissedebiliyordu. "Beni istemiyor musun?" Betanın sesi daha da çatallaşırken geriye iki adım atmıştı.
"Aşkım öyle değil-" Alfa konuşacağı sırada Zayn hızla kapıya yönelmişti. Reddedilmekten korktuğu için açılamadığı aşkı onu istemediğini söylemişti, hem de sevgiliyken. Liam sevgilisinin kilide uzanmış elini yakalayıp kendisine çektiğinde direkt itilmişti. "Bir süre konuşmayalım." Zayn dolu gözlerini parmak uçlarıyla silip arkasını döndüğünde bu sefer güçlü kollar beline dolanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always You [LS]
FanfictionKitapta en çok göreceğiniz; 《Alfalar》 ♤Harry Styles ♤Liam Payne ♤Kate Stonebone ♤Aiden Grimshaw ♤Nick Grimshaw ♤Desmond Styles ♤Geoff Payne ♤Mark Tomlinson 《Betalar》 ♧Niall Horan ♧Stanley Lucas ♧Cheryl Tweedy ♧Zayn Malik ♧Martin Langers ♧Olivia Hat...