Harry kucağında Louis ile sınıfa girdiğinde tüm gözler onlara dönmüştü. Louis zevkten dört köşe, kıkırtısını tutmaya çalışıyordu. Tüm son sınıf psikoloji dersi öğrencilerinin alay konusu olmak ise Harry'de bir yerleri yumruklama isteği uyandırıyordu. Louis onun kaşları çatılıp sinirden kokusu değiştikçe öyle eğleniyordu ki... Kahkaha atmamak gerçek bir savaş haline gelmişti.
Harry onu yere fırlatma isteğini bastırıp düzgünce ortalarda bir sandalyeye oturtup kendisi de ondan en uzak köşeye oturmuştu. Louis'ye istekleri çoğaldıkça katlanamaz olmuştu. Louis de aksi gibi bundan çok fazla keyif alıyordu. Harry sinirlendikçe daha utanç verici emirler veriyordu. Tüm gün onun kucağında gezdiği yetmiyor gibi sürekli ona bir şeyler getirtiyordu.
Ders hocası sınıfa girip elindeki beyaz kağıdı kendisine en yakın kişiye vermişti. Onun yoklama alma şekli buydu. Kendisi günün konusuyla ilgili kavram haritasını tahtaya çizerken yoklama kağıdı dolaşır ve herkes imzasını atardı. Geniş sınıftaki herkesin imza atması birkaç dakika sürüyordu tabii. Adam da istediği gibi kavram haritasını süslüyordu.
Louis imzasını atıp kafasını kaldırdığında bir anlığına kanının tüm damarlarından çekildiğini hissetti. 'Tecavüz psikolojisi' dersi almak için hiç iyi bir gün değildi. Louis fark etmese de biraz titremeye başlamıştı. Harry'nin gözlerinin en ön sırada olmasına rağmen onu bulduğunu hissediyordu ama kafasını kaldıramıyordu.
Louis kendisini toplamaya çalışırken ders çoktan başlamıştı. Dersin öğretmeni sol üstteki balonu gösteriyordu. "Tecavüzcünün psikolojisi nasıldır sizce?" Saçlarının kenarları ağarmaya başlamış genç adam amfiyi andıran geniş sınıfından yanıtlar bekliyordu.
Sonunda bir el kalktı ve kumral bir Beta söz aldı. "Dokunduğu kişinin de istediğini düşünüyordur." Bay Firewell dudağını büzerek onaylamış ve diğer tahtaya not almıştı. "Başka?" O bakınırken başka bir Beta söz almıştı. "Tecavüzcü olarak anılmaktan ve damgalanmaktan nefret ediyordur." Ön sıralardan alaycı kısa bir kahkaha yükselmişti. "Onu o boku yemeden önce düşünseymiş. Yaptığı şey ile isimlendirilmesinde yanlış bir şey göremiyorum. Senin okulda yaptığın öğrenmek mesela. 'Öğrenci' olarak çağırılman senin için ne kadar doğruysa bir tecavüzcüye bunu söylemek de aynı derece normaldir."
Harry sert bir şekilde söyleyip Bay Firewell'e dönmüştü. Adam "Kullandığın kelimelere dikkat et Styles. Onun dışında, değişik bir yaklaşım." demişti. Harry samimiyetsiz bir şekilde gülümseyip önündeki kağıda bir şeyler yazmaya dönmüştü. "Bir tecavüz zanlısı ile görüşmeniz gerekiyor diyelim, yaklaşımınız?"
"Normal bir şekilde dinlerdim. O da bir insan sonuçta, bir psikiyatrist olarak hastalarıma nötr, duygularımı katmadan yaklaşmalıyım." Genç adam onaylayarak onu da bir yıldız atıp not etti. "Mağduru suçlu görüyorsa?" Sorunun sorulduğu genç Omega boğazını temizleyip "Nedenlerini öğrenir ve ona yaptığının neden yanlış olduğunu açıklarım."
Louis'nin birkaç sıra ön çaprazında oturan sarışın bir Alfa buna gülmüştü. "Ya mağdur dediğiniz kişinin suçuysa gerçekten? İsteyip son anda vazgeçmiş veya kuyruk sallamışsa bunda zanlının yanlışı ne?" Louis de buna gülmüştü işte. "Son anda vazgeçmiş olsa dahi hiç kimsenin, HİÇ KİMSENİN, bir başkasının bedenine onun izni olmadan dokunma hakkı yoktur. İnsanlar olarak bilinci olmadığını iddia ettiğimiz hayvanlarda bile kişisel alana saygı var, ihlal edilmesi saldırı ve tehdit demektir ki bu alanı ihlal edilen bireyi suçlu yapmaz."
Genç Alfa arkasını dönerek Omegayı süzdü. "Sen mesela Louis, sürekli Harry'e yanaşıyorsun. Tüm gün onun kucağındasın. Seni altına alsa bu onun suçu mu olur? Kendin kaşınıyorsun." Louis sinirden kanının beynine sıçradığını hissederken kaşlarını çatan Harry ondan önce sesini yükseltmişti. "Bana yanaştığını nereden çıkarttın gram fikrim yok ama, eğer öyle olsaydı bile ona dokunmazdım. Louis'nin de dediği gibi bir bedene ilgi duysan bile ona dokunma hakkın sana izin verilene kadar yok. Ayrıca bu ne aptalca bir savunma? Karşındaki kurt senden hassas diye onu incitebilecek noktalara oynayarak onu manipüle edebileceğini sanma yaşını geçmedin mi sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always You [LS]
FanficKitapta en çok göreceğiniz; 《Alfalar》 ♤Harry Styles ♤Liam Payne ♤Kate Stonebone ♤Aiden Grimshaw ♤Nick Grimshaw ♤Desmond Styles ♤Geoff Payne ♤Mark Tomlinson 《Betalar》 ♧Niall Horan ♧Stanley Lucas ♧Cheryl Tweedy ♧Zayn Malik ♧Martin Langers ♧Olivia Hat...