"İyi mi?" Harry'nin endişeli bakışları içeride yatan Omegadaydı. Kate kafasını sallayıp kapıyı kapattı. "Beslenmesine ve uykusuna dikkat etmiyor mu bu aralar? Kan değerleri rezalet durumda." Harry bitkin bir biçimde nefesini verip omuz silkti. "Bilmiyorum." Kate'in kaşları şaşkınlıkla havalanırken arkadaşça takıldı. "Sen ve hayatının aşkının nasıl olduğunu bilmemek ha?" Harry sinirle kaşlarını çatıp duvara yaslanırken söylendi. "Yani hayatımın aşkının benden nefret edip başkasını sevdiğini söylediğini, beni evinden kovup benimle konuşmayı kestiğini ve bu akşam o sikik nişanlısıyla yemeğe mühürlerini konuşmaya geldiğini düşünürsen onun nasıl olduğunu bilmemem oldukça doğal." Kate bir tepki verememişti, ağzı açık sinirden köpüren Alfaya bakıyordu.
"Bu hafifletilmiş hâli bu arada, daha ağır konuştu." Kate sadece omzunu sıvazladı ama Harry bir süre daha duvarı izleyince konuşma kararı almıştı. "Belki evlenmek ya da mühürlenmek istemediğini söyleyecektir? Louis de seni seviyor." Alfa buna öyle bir alayla güldü ki Kate söylememiş olmayı diledi. "Aynen sonra da Harry'e aşığım der ve beni öper. Sonra beş çocuğumuz olur. Mutlu son. Kesin yaşanır bu bak, kitabını falan yaz tutar belki." Harry dikleşip üzerini düzelttikten sonra yanındaki doktor arkadaşına döndü. "Ben sana olacakları söyleyeyim: Mühürlenmek isteyecekler ve ben babamın önünde olduğumuz için bir bok yapamayacağım. Beni sevmeyen ruh eşimi kaybedeceğim. Siktiriboktan son."
Kate gitmeye yeltenen Alfayı kolundan yakalayıp döndürdü. "Yanında kalsana, sana ihtiyacı var. Seni yanında görürse yumuşar belki." Harry umutsuzca gülüp kolunu çekti. "Dün kollarımda ayılıp ölsem bile yardım etme siktir git dedi Kate, sanmıyorum." Kate de umutsuzca ona bakıp sırtını sıvazlayabildi yalnızca. "Onu kucağında getirdin ama?" Harry gözlerini yere dikip kafasını salladı. "Ona kızgın olmam onu sevmemi engellemiyor." Kate onun hâline üzülse de sevgisinin güzelliği karşısında gülümsemeden edememişti. "Düşündüğün kadar kötü geçmeyecek bence bu akşam. Ablana güven." Harry buna inanmasa da gülümsemeye çalıştı. "Umarım, görüşürüz." Kate de arkasından "Görüşürüz." derken merdivenlere yönelip aşağı inmişti.
Hastaneden çıkıp okula gitmiş, ona alayla bakıp sırıtan Aiden'ı öldürmemeye çalışmış, derslerine girmiş, arkadaşlarıyla sohbet etmeye çalışıp beceremediği için oturup ders çalışmış ve en son istemeye istemeye eve gitmişti. Kaybettiğini kabullenmişti. Eve girmesi ve odasına çıkması neredeyse bir olmuştu. O andan beri de tavanı izliyordu. Bu ne saçma sahne diye isyan ettiği her sahneden saçma bir sahne akşam yaşanacaktı. Kendi evinde ruh eşinin başkasıyla mühürlenmek için babası olan sürü liderinden izin alması çok da olası ve mantıklı bir sahne değildi. Pekala, rezalet bir akşam onu bekliyordu. Ne yapacağını bilemiyordu. Bir kez daha araya girmeli miydi? Louis kızar mıydı? Onun tercihi diyerek öylece oturması mı gerekiyordu?
Kapısı tıklatılınca düşünceleri bir anlığına dağıldı. "Kuzum?" Annesi içeri girerken doğrulup oturur pozisyona geçti. "Nasıl hissediyorsun?" Harry omuz silkip kaşlarını kaldırdı. "Nasıl hissetmem gerekiyor?" Anne oğlunun yanına oturup başını omzuna yaslamasını sağladı. "Kocaman bir Alfa da olsan hâlâ benim küçük oğlumsun, mutsuz olduğunu görebiliyorum. Louis'ye aşık mısın? Yoksa sadece hoşlanıyor musun?" Harry gözlerinin dolduğunu saklamaya bile çalışmadı, annesinin beline sarılıp başını omzuna gömdü.
"Ben nasıl onsuz yaşayacağım? Nasıl nefes alacağım o Aiden'la mühürlendikten sonra? Hiçbir şey gelmiyor elimden anne, hiçbir şey. Çünkü Louis istemiyor, ben her şeyimi ortaya koyup onun için savaşırım ama o izin vermiyor. Ne yapayım söyle lütfen! Pes etmem gereken nokta burası mı? Ne kadar sevsem de o beni istemediği için vazgeçmem mi gerekiyor?" Beta oğlunun saçlarını ve sırtını okşayıp sıkıca sarılırken yanıtladı. "Louis Aiden'la mühürlenmek istemiyor bebeğim, istese bile Jay ve Mark'ın kesin emri var. Onların haberi olmadan böyle bir şey bir daha olmayacak ve yemeğe gelmeyi ikizler istedi. Yıllardır baban büyütüyor onları biliyorsun, reddedemezdi. Ne düşünüyorsun bilmiyorum ama normal bir yemek olacak, sürüye mührün duyurulması için olan bir kutlama yemeği gibi bir şey değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always You [LS]
FanfictionKitapta en çok göreceğiniz; 《Alfalar》 ♤Harry Styles ♤Liam Payne ♤Kate Stonebone ♤Aiden Grimshaw ♤Nick Grimshaw ♤Desmond Styles ♤Geoff Payne ♤Mark Tomlinson 《Betalar》 ♧Niall Horan ♧Stanley Lucas ♧Cheryl Tweedy ♧Zayn Malik ♧Martin Langers ♧Olivia Hat...