Chapter 5 ~ Is it you, again?

3.4K 316 891
                                    

Brendan'a laf edeni vururum.

Sevgiler minnoşlarım💞💕💕

~

"Louis, hayatım?" Louis girişten duyduğu sesle zevkle gülümsedi. Daha bulunduğu yere saklanalı bir dakika bile olmamıştı. Alfa evde kocasının kokusunu alsa da bir türlü bulamıyordu. Louis tam zamanında saklanmıştı.

"Çocuklar?" Harry evlerinin alt katında çeketini asarken içeri sesleniyordu. Minik ikizler saklandıkları yerde kıkırdayınca Harry kaşlarını çatıp gülümseyerek kıkırtıyı duyduğu koltuğa doğru yavaşça adımladı.

"Sobe!" Harry koltuğun arkasına hızla kafasını uzattığında minik kızı ve oğlu birbirine sarılıp çığlık atmıştı. Harry gülerek onları koltuğun arkasından çıkarıp ardından pis pis sırıtırken iş birliği teklif etti.

"Bana babanızın yerini söylerseniz size sakladığı şekerleri veririm." İkisi de büyük bir üzüntüyle dudaklarını büzünce Harry'nin de gülüşü yavaş yavaş soldu. Miniklerinin önüne çöküp alınlarını öptü. "Hey, ne oldu?" İkisi de dolu gözlerle kıvırcık kafalı babalarına bakıp dolu gözleriyle yakındılar.

"Babam önce hepimizi saklayıp sonra kendisi saklandı." Çocukları dudaklarını büzmeye devam ederken Harry tekrar gülüp onlara sarıldı. "Hain kirpi ne olacak. Biz de abilerinizi ve ablanızı buluruz o zaman. Daha kolay buluruz o oyunbaz kirpiyi. Ne dersiniz?"

İkisi de hemen kafasını sallayıp gülümsemişti. Harry titreyen telefonuyla ayaklanırken daha da sırıttı.

Güneşim: Hain sensin pis kıvırcık. Çocuklarıma şekerle rüşvet vermeye çalıştığın için seni döveceğim. Oyunbozan.

Eşinin aynı evin içinden attığı mesaja gülüp telefonu cebine geri atacaktı ki tekrar mesaj attı Louis.

Güneşim: AYRICA KİRPİ SANA BENZER. KURBAĞA!

Harry kahkaha atıp bağırdı. "Ben de seni seviyorum aşkım!" Louis saklandığı yerde triple kollarını bağladı sanki Harry görecekmiş gibi. Harry ve ikizler ilk Anne Jay'i bulmuştu. Genç kız da gülerek onlara katıldığında sırayla Mark Edward ve Desmond William'ı da bulmuşlardı.

Louis dışarıdan gelen gülüşlerle gülümsemeden edemedi. Mükemmel bir kocası ve ailesi vardı. 14ünü tamamlamış 2 genç adam ve güzel bir genç kız yetiştirmişlerdi. Sıra 4 yaşını bitirmek olan ikizlerindeydi.

Louis gözünden akan bir damla yaşı silerken Harry Louis'yi kışkırtmak için bağırdı. "Omegam çık dışarı haydi!" Louis sinirle kaşlarını çatıp tekrar telefonunu eline aldı.

Güneşim: Omegan seni bir ısırır görürsün. Tırmalarım Alfa. Hatırlatırım beni kediye de benzetiyorsun.

Louis kendi yazdığına gözlerini devirirken Harry kahkaha atıp çocuklarına göz kırptı. "Babanızı bırakıp yemeğe mi çıksak?" Anne Jay babasının zaten yemek yaptığını söyleyecekti ki Harry gülerek işaret parmağını dudağına bastırarak kızına susmasını söyledi.

"Bence de baba!" William bağırdığında Edward da ona katıldı. "Bize senden ne kadar nefret ettiğini söyledi zaten. Bence de bırakalım baba!" Harry alayla oğullarına bakarken Louis kaşlarını çatarak yazdı.

Güneşim: Mark Edward Styles. Sevdiğin tatlıyı istediğinde ben de babana yağcılık yapıp sana tatlı yapmayacağım. Ödevlerini de Harry'le yaparsın. William sen de aynı şekilde.

Always You [LS]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin