Sevgili kirmizibasliklilady , lanetledin mi beni naptın anlamıyorum ki...
Yarım Smut Alert
Louis kollarını kendi etrafına sarmış Harry'nin arkasından ilerliyordu. Karanlıktan yeterince nefret etmiyor gibi bir de adım attıkça herkes ona dönüyordu. "Orostopollar." Omega sinirle hırladığında yeşiller ona döndü. Louis kaşlarını çatarak omuz silktiğinde Alfa nefesini burnundan vererek önüne döndü. İkisi için de yorucu bir gün olmuştu.
Yanından geçtikleri gruptan biri Omeganın kalçasına şaplak atmaya kalkışınca Harry altın gözlerini ona çevirip boğazına yapışmıştı. Çakallar Alfadan yavlar yakar özür dilediklerinde Harry boğazını sıktığı alçağı bırakmıştı. "Özür dile." Çakal öksürüklerinin arasında kafasını salladı. "Özür dilerim Alfa." Harry sinirle çakalın karnına yumruk attı. "Nişanlımdan özür dile."
Louis yutkunup kendine daha sıkı sarılırken çakal ondan özür diledi. Harry Louis'nin beline elini koyup uzaklaştırırken saçlarının arasına minik bir öpücük bırakmıştı. "Kolyen tişörtünün içine girmiş, dışarı çıkart." Omega kafasını sallayıp kolyeyi dışarı çıkarttı. Geceyi böyle bir yerde geçirecek olmak ölmek istemesine sebep oluyordu.
Harry kuzeydeki sürünün yalnızca kurtlardan oluşmadığının ve Louis hiçbir şeyiyken onu korumanın zorluğunun farkında olduğu için iki alyansı zincirlere geçirmişti. Dönüşmeleri gerekirse ellerinde alyans olması iyi değildi. Louis başkasıyla nişanlı numarası yapıyorsa kendisiyle de yapabilirdi, değil mi?
"Harry korkuyorum." Alfa Louis'nin asla böyle bir cümle kurmayacağını bildiği için duraksadı. Eşine yemek ister gibi bakan herkese sert bakışlar atıp Omegaya sarıldı. "Korkma hayatım. Ben yanındayım." Louis onu bırakmak istemiyordu, oldukları mahalle hiç güven verici değildi ve burada bir motel arıyorlardı!
"Gidelim, lütfen." Louis gerçekten korkudan titremeye başlamıştı. Havadaki kokular öyle iğrençti ki. Daha önce burada yaşanmış olaylarda insanların hislerinden kalmıştı o kokular. Dehşet ve zorbalığın kokusu yeterince sinmemiş gibi, korku etrafını sarmalayan ana duyguydu. "Güneşim, ikimiz de çok yorulduk. Geceyi burada geçirmek yerine dönmeye çalışırsak daha savunmasız olacağız."
Louis bunu da biliyordu ama gitmek istiyordu yine de. Harry onu kolları arasından çıkartıp kasılmış çenesini ve titreyen göz kapaklarını öptü. "Sana hiçbir şey olmasına izin vermem. Güven bana." Louis oflayıp gözlerini sarı sokak lambalarının güzelliğini gölgelediği siyah gökyüzüne çevirdi. Hayatında Harry kadar güvendiği kimse yoktu ama bu iğrenç yerde, kendisini sikmek ister gibi bakan insanlarla bir gece geçirmek dehşet vericiydi.
Alfa onun korkusunu ve itiraz edemediğini fark ettiği için biraz daha güven vermek ve onun kendisinin olduğunu göstermek için Omeganın yanaklarını tutup baş parmağıyla elmacık kemiklerini okşadı. İçinden onu sevdiğini söyleyip dudaklarını ince dudaklarla birleştiğinde öpücüğü hemen karşılık bulmuştu. Harry öpücüğü derinleştirmeden sakin sakin dakikalarca öpmüştü o dudakları. "Beni bırakırsan seni öldürürüm."
Dudakları ayrılınca Louis kızıp parmakları ucunda kalkarak Harry'nin boynuna sarılırken titrememesi için zorladığı sesiyle söylenmişti. Alfa onun mühür noktasını öpüp kollarını sıkıca beline sardı. "Asla." Louis o iğrenç delici bakışlar altında daha fazla kalmak istemeyip Harry'nin boynuna sardığı kollarını gevşetmişti. Alfa ayrılırken onun alnını, saçlarını koklayarak öpüp tutması için elini uzatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Always You [LS]
FanficKitapta en çok göreceğiniz; 《Alfalar》 ♤Harry Styles ♤Liam Payne ♤Kate Stonebone ♤Aiden Grimshaw ♤Nick Grimshaw ♤Desmond Styles ♤Geoff Payne ♤Mark Tomlinson 《Betalar》 ♧Niall Horan ♧Stanley Lucas ♧Cheryl Tweedy ♧Zayn Malik ♧Martin Langers ♧Olivia Hat...