Simon Euphemie Potter
(Sim, Sakura)
Antipobertka
Čistokrevná(Lily Collins)
Je trochu dětinská a má poměrně zvláštní smysl pro humor. Je ale velmi chytrá, odvážná, laskavá, dokáže pomocí komukoliv kdo je v nouzi. Má zvláštní auru díky, které jí každý věří že se může svěřit. Kvůli tomu si Moudrý klobouk musel hodně lámat hlavu nad tím kam jí zařadit. Nakonec se rozhodl přihlédnout k jejímu přání a zařadit ji do Havraspáru.
Není příliš sportovně nadaná ale to jí nevadí.Nejradši má tyrkysová barvu. Jejím oblíbenou rostlinou je Sakura (Japonská třešeň.) a jejím oblíbeným zvířetem je vlk. Ve čtvrtém ročníku se během prázdnin i se svou kamarádkou Lily rozhodla stát se zvěromágem což se jim nakonec povedlo. Mění se v polární lišku, která je zároveň i jejím patronem.
Annabell Maria Richardson
(An, Rose)
Antipobertka
Poloviční(Sabrina Carpenter)
Vážnější, trochu kamenná dívka. Prostě poctivá Havraspárka. Znalosti jsou pro ni víc než zlato a proto se kamarádi s Lily a Sim. I když ji Sim se svou dětinskostí občas štve díky ní je její život trochu zábavnější. Kdyby nebylo ní nejspíš by trávila celé dny v knihovně a vůbec by se nesmalá. V prvních dvou ročnících jí říkali Ledová princezna. Časem se to ale pozměnilo na Havraspárská princezna. Moudrý klobouk hned věděl kam s ní.
Z rostlin má nejradši růže. Její oblíbenou barvou je modrá a oblíbeným zvířetem je orel. Co jiného od Havraspárské princezny čekat. Jejím patronem je jak jinak než orel.
Lily Evans
(Lily, Lils)
Antipobertka
Mudlorozená
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fanfiction3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...