Nebelvír

440 25 0
                                    

Zkoušky, učení, jídlo, spánek, zkoušky, učení, jídlo, spánek. Aniž bych si to uvědomila rychle jsem se ocitla v rychlém koloběhu. Čas ubíhal rychlostí blesku a my měli tolik učení, úkolů a všeho možného tolik, že jsme neměli skoro žádný volný čas. Bavili jsme se snad jen a obědech. Ann doučovala jednu holku ze čtvrťáku s jejím bráchou z druháku a Remus dvojici kluků z našeho ročníku. Lily se začínala s Jamesem bavit normálně. Měla jsem z toho radost dokud nás obě nedonutil aby jsme chodily na tréninky famfrpálového družstva. Pettigrew se v poslední době vytrácel z našeho společenství. Nikdy nám neřekl kam jde prostě najednou zmizel. A Sirius? Radši nechci vědět co dělá....ehm....tak či tak se náš šestý ročník krátil a měsíc utekl jako voda. Znovu jsem se tedy našla před objevujícími se dveřmi. Tentokrát v půl druhý ráno. Byla neděle a od zítra nám měl začít poslední týden. Poslední týden šestého ročníku. No a to byl den, který jsme si zvolily pro naši akci. Měla jsem pocit že dveře se dnes objevují opravdu pomalu. Byla jsem snad více nervózní než kdy jindy. ,,Zhluboka se nadechni." všimla si mé nervozity Ann. Přikývla jsem a udělala jak řekla. To už se dveře objevily a otevřely. Lily zůstala ve své společence a mi měly za ní dorazit. Tentokrát jsme na vlasy chtěly použít kouzlo. Tedy kromě Pobertů. Na ty jsme si namíchaly speciální lektvar.  ,,Vem tohle." podala jsem Ann čtyři spreje na zeď a ona je zandala do tašky, kterou si půjčila od Lily. Stejně jsme uschovaly i lahvičky s lektvarem a už jsme cupitaly po chodbě směrem k nebelvírské společence. 

Naštěstí proběhla cesta bez problémů. Lily nám řekla heslo, takže jsme se dovnitř dostaly také jednoduše. Lily na nás už čekala na schodech. ,,Bacha." zašeptal, když nás uviděla ve dveřích. ,,Málem jsem se do jedné chytla." kývla směrem na tlačítkovité zařízení na podlaze. ,,Spouští alarm. Četla jsem o tom. Problém je v tom že né všechny jsou vidět." vysvětlila. ,,To je trochu problém." zamumlala Ann. ,,Ani ne." mrkla jsem na ně. Lily hned věděla kam tím mířím a začala rychle vrtět hlavou. ,,Neboooj." pousmála jsem se ještě a soustředila se. Už dlouho jsem se v lišku neměnila a tak mi to chvíli trvalo. Nakonec se mé nohy ale zmenšily a kůže se mi pokryla bílou srstí. Ann se netvářila nějak překvapeně. Nejspíš to něják.......no ona ví všechno. Jako liška mám lepší smysly a tak pro mě nebyl problém zařízení opatrně odhrnout a vytvořit holkám dvě cestičku. Ann ke stěně aby vytvořila podpis a pro mě abych se dostala do ložnic. Na schodech nic nebylo ale rozhodla jsem se ještě chvíli takhle pro jistotu zůstat. Holky můj plán chápaly a tak si Lily vzala od Ann lektvar a společně jsme vyrazily k holčičím ložnicím, které nebyly nějak střežené. Bylo to možná až příliš jednoduché. Nakonec jsme ale přecijen musely ke klukům. Proměnila jsem se znovu v lišku a všechno prohledala ale žádnou další pastičku jsem nenašla a tak jsme se pustily znovu do práce. Když jsme došly k ložnici Pobertů bylo už kolem půl třetí. Lily tentokrát kontrolovala vše kouzlem. Narazily jsme na pár indikátorů a podobně ale vše jsme zneškodnily. Něco manuálně, něco kouzlem. Nakonec se nám ale povedlo se dostat dovnitř bez nejmenšího povyku. Lektvarem jsme jim co nejopatrněji polily a postříkaly vlasy a co nejrychleji odešly. ,,Možná to bylo až moc jednoduché." zašeptala jsem, když jsme došly do společenky, kde Ann už dodělala podpis. ,,Máš pravdu ale možná jsme je přecenily." ,,Nebo si to nechce James u Lily pokazit." pousmála se Ann. ,,Už radši běžte." protočila oči Lily. ,,No jo no. Dobrou noc." rozloučila jsem se a s Ann jsme se rychle vydaly na pokoj. Bylo až zvláštní jak rychle jsme to měly za sebou. 


Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat