Budoucnost?

323 23 1
                                    

,,Jak se má vlastně Euphemia?" snažila se mě Lily odreagovat jakmile vešli do třídy. ,,Nedávno si říkala že je nemocná ne?" ,,Jo. Už je jí dobře. Nakonec to nebylo nic vážného." usmála jsem se. ,,Dámy pokud vám můžu něco doporučit." sedl si na naší lavici James. ,,Po prvních pěti minutách hodiny se kryjte." usmál se a zaplul do svojí lavice. ,,Mám takový pocit že bychom ho měly poslechnout." ve chvíli kdy to Ann vyslovila začala hodina a paní profesorka vešla do třídy. Ann na lavici položila svoje hodinky a všechny jsem kontrolovaly ručičku. Jakmile se dostala na svoje misto, postavili jsme rozevřené učebnice před svoje obličeje aby jsme se ochránily před čímkoliv co mělo následovat. Profesorka konečně skončila s obeznámením o náplni hodiny, když rovnou pod jejím novím mazlíkem pískomilem vybuchla jakási podivná věc. Růžová se rozprskla po půlce třídy a vše co v ní bylo zaplaveno začalo vydávat nechutný zápach zkažených vajec. Naštěstí pro nás se to až dozadu k naším lavicím nedostalo. Jen Lily měla jednu kapku na své učebnici. ,,Black a Potter! Dva týdny trestů po škole!" profesorka okamžitě věděla čí to byl nápad. ,,No nazdar." zasmál se James. ,,Ale stálo to zato." plácl si s Blackem. ,,Gratuluji." pousmála jsem se. ,,Nebudete se nudit." ,,Kdykoliv se můžeš připojit." zašklebil se James. ,,Koneckonců bys mě mohla zastoupit a konečně si vybrat svůj trest." neodpustil si rejtpnutí. ,,Musím bohužel odmítnout. Ne všichni jsou masochysti jako vy pane Pottere." řekla jsem nejmilejším tónem jaký jsem uměla. Popravdě jsem ho měla chuť zabít. Při příští hře ho radši schodím z koštěte. Mezitím co jsem nedávala pozor už paní profesorka nechela všechen zápach a růžovou zmizet a mohli jsme pokračovat v hodině.  Ovšem její vyučování nebylo zajímavější než moje myšlenky. Při přístí hře? Vždyť tahle byla s Nebelvírem poslední. Bože můj. Čas letí.  Už začíná zase sněžit. Poslední Vánoce už se taky blíží. Teď se kvůli sněhu asi chvíli hrát nebude. Co dám holkám k Vánocům? Ježiši teď to zase bude rychlovka...no jo a co pak? Co po zkouškách? Můžu jít jentak hned učit?

,,Do příští hodiny si přečtěte strany 100 až 109." ukončila hodinu profesorka a opustila třídu. ,,Pak vás doženu." řekla jsem holkám a rychle se rozeběhla za paní profesorkou. ,,Paní profesorko." ryhchle jsem k ní došla aby mě neseřvala že běhám po chodbách. ,,Mohla bych s vámi prosím na chvíli mluvit paní profesorko?" zeptala jsem se. ,,Ale jistě." přikývla a naznačila mi abych jí následovala do prázdné třídy. ,,Chtěla jsem se zeptat jestli mají Bradavice nějakou věkovou hranici na příjmání učitelů." vyložila jsem jí svojí otázku. Bylo jasné že hned pochopila můj záměr, protože se mírně hrdě pousmála. ,,Pokud myslíte jestli může nastoupit někdo hned další rok po zkouškách, tak to by pravděpodobně neměl být problém pokud je to tak snaživí student jako vy. Samozřejmě by nejdříve musel rok, dva vypomáhat jinému učiteli." McGonagallovou jsem měla docela ráda. Narozdíl od jiných učitélů na mě byla většinou milá i když jsem nebyla v její koleji. ,,Děkuji." usmála jsem se. ,,Uvažujete snad o kariéře učitele slečno Potterová?" ,,Tak trochu." připustila jsem. ,,V tom případě vám doporučuji se hned po zkouškách obrátit na pana ředitele." poradila mi ochotně. ,,Děkuji vám mnohokrát." ,,Nuže už by jste jistě měla vyrazit na další hodinu." ,,Ano paní profesorko. Naschledanou a ještě jednou děkuji." A tak jsem si odbyla své myšlení na dalekou budoucnost. Teď ještě ta blízká. 

Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat