Zazvonil mi budík. Byly dvě hodiny v pondělí ráno. Hned jsem vyrazila vzbudit Rose. S Lily jsme měli sraz za deset minut před komnatou nejvyšší potřeby. ,,Co je? " zamumlala. ,,Dělej." Řekla jsem a hodila ji černou mikinu s obrázkem růže. Sama jsem si pak oblékla svoji s obrázkem květu Sakury. No nebyly to obrázky. Spíš obrysy. Popadla jsem ještě tašku očarovanou nezjistitelným zvětšovacím kouzlem.
Konečně se mi ji podařilo dostat z postele a tak jsme mohly vyrazit. Musely jsme celou cestu běžet. ,,Kde jste?" rozhodila Lily rukama. ,,Neřeš a radši si nandej kapucu." Odpověděla jsem a šla dovnitř. Lahve s octem jsem hodila do tašky ještě s žlutou barvou na vlasy a třema kytkama. Rychle jsme vypadly. Ještě jsem se koukla na hodinky. Půl druhé. Musíme máknout.
Příběhy jsme ke vchodu do Mrzimorské koleje. ,,Tak se předveď." pohodila Lils hlavou ke dveřím. Přistoupila jsem k sudům a zaklepala na druhý odspoda v rytmu ,,Helgy z Mrzimoru". Sud ustoupil a nám se otevřel vchod. Výtězně jsem se na holky podívala ,,Prosím." pokynula jsem jim aby vešly. Rose se probrala jako první a vešla dovnitř, Lils ji následovala a já šla poslední. Hned jsme se pustili do práce. Rose šla barvit všem vlasy na žlutou a já s Lils jsme se pustily do polejvaní celé místnosti octem. Nejdřív Lils použila kouzlo aby smrad zůstal v místnosti. Projistotu. Nechceme aby se někdo vzbudil. Já hned začala polejvat. Měla jsem sebou asi 20l tak by to mělo stačit.
Když bylo všechno hotovo dala jsem na stůl tři květiny a chystala se odejít. ,,Počkej. Podle Lilie všem dojde že jsem to byla já." zastavila mě Lily. ,,No právě. Zaprvé všichni tě maj za šprtku takže si myslí že bys toho nebyla schopna. Zadruhé to až příliš odkazuje na tebe. Je to až moc průhledný."uklidnila jsem ji. Ještě jsme použili pár kouzel aby skutečně nikdo nepoznal kdo to byl a zrušily kouzlo na udržení smradu v místnosti. Pak jsme se vypařily do svých pokojů.***********
Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat ale představa některých mých spolužáků s blond vlasy mě z postele vytáhla. An už se oblékla. Rychle jsem zaplula do koupelny. Dnes jsem higienu, oblékání atd stihla v rekordním čase. An už na mě čekala a tak jsme společně vyrazily na pondělní snídani. Když jsme přišly Lily už byla u Nebvírského stolu a mávala na nás ať si přisednem. Vybrala místa tak abychom měly krásný výhled na Mrzimorský stůl. ,,Tak co? " kývla jsem směrem k blonďákům. ,,Všichni jsou naštvaní a obviňují Poberty." usmála se Lily. Takhle nadšenou jsem ji už dlouho neviděla. Její nadšení ale opadlo, když se síní ozvalo. ,,Evansová co takhle rande?!" tentokrát ale na něj a jeho skupinku padlo víc nenávistných pohledů než obvykle. ,,Ani za nic Pottere."odsekla Lily a dal si ho nevšímala. On si ale i se svou partičkou přisedl k nám. ,,Nevíte někdo co se děje?" zeptal se po chvíli Black. ,,Takže sis taky všiml." přidal se Lupin. ,,O čem mluvíte?" zeptal se James nechápavě. ,,Mrzimorský nás neustále zabíjejí pohledy." vysvětlil Lupin. Mrkla jsem na holky. Všechny jsme se zvedly a rozešly se do učebny. Měli jsme opčm. ,,Nejdřív jsem myslela že z toho budu mít špatný svědomí. Ale je to super pocit." zaradovala se Lily, když jsme vcházely do třídy. ,,Co je na seznamu dál šéfová." usmála se na mě An. Byl to super pocit. Donutila jsem i An, která se skoro nesměje k úsměvu. ,,Teď se budem držet trochu níž u malých žertiků a na Helloween to vybalíme na Havraspár." usmála jsem se na ně. Obě přikývly a šlu si sednout do svých lavic. Já je napodobila a přisedla si k An. Lils seděla s Dorcas. Nemohla jsem se dočkat až zase něco provedem.
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fanfikce3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...