Seděla jsem na astronomické věži a pročítala dopředu naší učebnici ,Nejlepší obranná kouzla a vše o nich'. Do Bradavic jsme dorazili teprve včera a tak jsem stejně nic lepšího na práci neměla. Nachvíli jsem knihu odložila a zadívala se na nebe. Tady, daleko od měst a civilizace, byly krásně vidět miliony hvězd. Bylo krásné být opět tady. Už nemusím být 24/7 s mým idiotským bratrem. Je zvláštní jak můžou být dvojčata úplně jiná. A teď nemluvím o vzhledu. V tom si celkem podobní jsme. Až na to že nenosím brýle, jsem jeho ženská verze. Myslím charakter. Tak například on je hvězdou školy, Poberta, jeden z těch, které zná celá škola. A já? Jsem jen holka z Havraspáru co má stejný příjmení jako James Potter. Už si mě nevšímá ani on. Smutné? Ani ne. Vyhovuje mi to. Stačí mi jen pár kamarádů. Víc nepotřebuju, že? ,, Sim?! Si tu? " ozvalo se ze zdola. ,,Jo už jdu." Odpověděla jsem na volání a rozběhla se po schodech dolů. ,,Začínáš být na téhle věži závislá." tvářila se vážně Lily, jakoby šlo o tu nejtěžší drogu na světě. ,,Stále mám lepší závislost než můj bratr." uchechtla jsem se a jí se na tváři vytvořil úsměv.
Společně jsme se vydaly do velké síně na večeři. ,,Nechceš si sednout k nám? Nikdo si toho nevšimne." zeptala se Lils. ,,Promiň ale ne. Slíbila jsem An že jí s něčím pomůžu a musíme se ještě domluvit." ,,No dobře. Tak se uvidíme zítra na lektvarech." zamával mi a odešla. Já se vydala ke stolu své koleje. Havraspár. Říká se že je to kolej moudrých lidí. Upřímně netuším co tady se svým mozečkem zlaté rybičky dělám. ,,Simi." Zamávala na mě Ann. ,,Tak co jak ti jde plan PBOPNŠ." zeptala se mě, když jsem si přisedla.
flashback
(konec minulého školního roku),,Je to idiot. Nic si z něj nedělej.'' protočila oči Ann a sedla si na svojí postel. ,,Takhle to dál nejde An. Chová se jako by mu to tu patřilo.'' přisedla jsem si k ní. ,,No a co? Není to náš problém." jen jsem se usmála, ignorovala její poznámku a začala svůj výklad. ,,Nazvala jsem to plán PBOPNŠ neboli Plán připravit bratra o post nejlepšího šprýmaře." ,,To je ten nejtrapnější název co jsem kdy slyšela." můj plán jí zřejmě neohromil. ,,Tak poslouchej co obsahuje. Co by se asi stalo kdyby se objevil někdo kdo bude dělat lepší žertíky než Poberti?",,Asi by je to dost naštvalo." ,,No tak vidíš. Můj bratr potřebuje dostat lekci na kterou v životě nezapomene." ,,Mám jednu....dvě otázky." dostala ze sebe Ann po chvíli ticha. Jen jsem tedy přikývla aby pokračovala. ,,1.Co když tě chytí?" ,,Nechytí. Budu skrývat svou tvář." zatvařila jsem se tajemně a vyprskla smíchy. An taky cukaly koutky a zavrtěla nad mou dětinskostí hlavou. ,,A co když přece?" zeptala se vážně. ,,Nechytí. Prostě ne." zadívala jsem se jí do očí. ,, Dobře. 2.Co přesně budeš dělat?" ,,Budu dělat malí žertíky jako třeba obarvovat Norisovou atd. Pak udělám 4 velký. Za každou kolej. Budu z toho vynechávat ale náhodný lidi, kteří nebudou mít nic společného. Tím je svedu ze stopy. Po pár měsících přestanu a oni nebudou mít koho trestat. Ze začátku to asi budou schytávat Poberti ale o to jde." ,,Docela jednoduchý.'' ,,Má to tak být. Každopádně si na to seženu tým lidí. Nejlíp ty, kteří nesnášejí Poberty.'' ,,Takže.." ,,Takže ty, já, Lili." ,,Jsem zvědavá jak k tomu Lils přemluvíš. Jestli do toho půjde ona, tak si mě taky zapiš. '' ,,Nech to na mě, parťáku."
Konec flashbacku
,,Ujde to. Mám v plánu to o víkendu rozjet." usmála jsem se na ni a nandala si palačinky. ,,Už sis vymyslela jak se budeš podepisovat." zeptala se po chvíli ticha. ,,Počkej já nejsem žádnej Zoro, Fantomas nebo Robin Hood." byla jsem zaražená a rychle do sebe cpala poslední palačinku. ,,Ale i tak-" ,,Už půjdu. Potřebuju ještě něco dodělat." zarazila jsem ji a vystřelila pryč. Viděla jsem jen jak se na to pousmála a vrátila se ke svému jídlu, než jsem vyběhla z Velké síně. Potřebovala jsem navštívit Komnatu nejvyšší potřeby, kde jsem měla již vše připravené. První nařadě bude Mrzimor. Říká se, že mají nejlépe zabezpečenou společenskou místnost. Prý ji už staletí neviděl nikdo kdo není z Mrzimoru. Plán je jednoduchý. Stačí se tam v noci vloupat a.....vylepšit to tam. Řekněme že když chtěj bydlet v sudu s octem tak budou bydlet v sudu s octem. Někdy se vyplatí znát lidi ze všech kolejí. Díky tomu znám hesla do všech ubytoven, takže všechno uskutečnit nebude problém. Navíc jsem vše vymyslela tak aby to odpovídalo stylu Pobertů. Stačí se už jenom ujistit, že je vše na svém místě, a můžu jít spát.
Zaklepala jsem a orel vyložil svou hádanku ,, Kdyby se přestal točit svět, kdo všimnul by si hned?''
,, Jen ten, kdo netrpí pocitem, že se svět točí okolo něj." . Kepadlo mě pustilo dovnitř a já rovnou zamířila do své ložnice. Zítra zasvětím do svého plánu Lily.
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fanfiction3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...