Nádech. Výdech. Nádech. Výdech. Tak jo. Šance že příjde na snídani ve stejnej čas jako já je mizivá. Už se mi podařilo se mu vyhýbat celý včerejšek. To zvládnu. Ještě jednou jsem se zhluboka nadechla a vešla do Velké síně. Bez jediného pohledu směrem na ostatní stoly jsem se vydala ke stolu své koleje. Nakonec jsem se rozhodla si k snídani dát toust s marmeládou. ,,Dobré ráno." upozornila mě na sebe příchozí Lily následovaná Ann. ,,Brý." dostala jsem ze sebe. ,,Po ránu tě miluju ještě víc." usmála se Ann. ,,Já tebe taky." pousmála jsem se ironicky. ,,Tak jo hlavně se tu láskou nezabíjte." vložila se do debaty Lily. ,,A sakra." vyklouzlo najednou z Ann. ,,Co je?" nasadila jsem nechápaví výraz. ,,Ale nic." usmála se falešně Lily. Ani jsem se radši neotáčela. Poberti byli vždycky tak hlasití, že jsem je stejně po chvíli zaslechla. ,,Si děláš srandu." ozvalo se snad přez celou halu. ,,Nene. Těště se na přeměňování pánové." ,,Víš že se jim nemůžeš vyhýbat navždycky." ztišila hlas Ann. ,,Ann." rejpla do ní loktem Lily. ,,Má pravdu. Dneska spolu stejně máme hodinu." ,,Jo..." zklopila oči Lily. ,,Nelituj mě. Zavinila jsem si to sama a ještě jsem tě do toho vtáhla." ,,O mě si starosti nedělej. Nic by si nedovolil ale u Siriuse nikdy nevíš." To mě vlastně ani nenapadlo. No jasně. Pro Siriuse je randění každodení kafe. ,,Radši bysme měli jít aby jsme stihli první hodinu." změnila Ann téma. ,,Co máme?" pokračovala jsem v jednoduché konverzaci a začala se zvedat. ,,Přeměňování.....společně." odpověděla Lily. To si dělá bůh už fakt srandu. Proč mě ten nahoře tak strašně nenávidí?? ,,Mohly byste na mě furt mluvit o jinejch tématech a nechat mě zaměstnanou abych na to nemyslela?" vymyslela jsem jen jedno východisko. Obě přikývly a společně jsme vyrazily pryč. ,,Už víš co budeš dělat po škole?" zeptala se Lily. Teprve teď jsem si uvědomila že jsem jí to ještě neřekla. ,,Jop." přikývla jsem s úsměvem. ,,Ohrom mě." usmála se upřímně Lily. ,,Budu navždycky strašit v tomhle hradu." ,,To je dobře. Myslím že se to k tobě hodí." ,,Souhas. Jen doufám že nebudeš blbější než prváci." přidala se Ann. ,,Vždyť jsem z Havraspáru. Kolej chytrých pamatuješ?" ,,Pamatuju. Stále po večer přemýšlím proč seš ve stejný koleji jako já." zamumlala Ann. ,,Ccc. Jak mě můžeš takhle urážet? Až jednou budu učit tvoje dítě tak ho ušikanuju." odsekla jsem. ,,Jo jasně. Jestli najdeš třídu ve který ho budeš muset učit." zasmála se Ann. ,,Ale no ták. Loni jsem stratila jenom jednou.....je to velkej hrad." ,,To jo. Bude mi chybět." zamyslela se Lily. ,,Předse mě budete navštěvovat ne? Pokaždý vám ukážu co novího jsem tu našla." vzala jsem jí kolem ramen. ,,Dohodnuto." přikývla. ,,Nechtěla bych aby moje matka byla učitelka. Tvoje děti to budou mít fakt težký." zavrtěla hlavou Ann. ,,Děti?" vypadlo ze mě. ,,Jo. Mláďata od lidí-" ,,Já vym co jsou děti. Nikdy jsem ale nepřemýšlela jestli nějaký chci..." zamyslela jsem se. ,,Musíš mít děti." zvážněla Lily. ,,Jo Liliiny děti budou ctít bratrance a sestřenice." rejpla si Ann. ,,Hej." okřikla jí Lily a chtěla jí za trest rozcuchat vlasy. Bohužel jí ale Ann ladně uhnula a rozeběhla se směrem do třídy. ,,No ale teď vážně." prohlásila Lily.,,Myslíš že si vezmeš Siriusovo příjmení nebo on tvoje? No on přece svojí rodinu nesne-" nenechala jsem jí to ani doříct a už jsem se jí vrhala po vlasech. Překvapivě se ale docela rychle rozeběhla do třídy. A tak jsme nakonec všechny tři sprintovaly do třídy....
,,Já už nemůžu." doběhla ke své lavici celá udýchaná Ann. ,,Já ani neběžela za tebou...já jí jen chtěla utéct." povalila se na židly Lily ve zhruba stejném stavu. ,,Hééérečky." protočila jsem oči. ,,Já se ani nezapotila." ,,Bože ty seš monstrum." dostala ze sebe ještě Lily. ,,Jo to maj v genech." ozval se Remus, který zrovna procházel kolem. ,,Dneska sám?" slova Ann mě docela uklidnila. ,,Nemám nervi je na to je všude tahat." sedl si do lavice za nás. Tahle učebna měla jednu velkou výhodu. A to že tu byly lavice po třech. Nevíhodou ale bylo že James vždycky seděl za Lily a Siriue vždycky seděl s Jamesem. Nakonec se po asi pěti minutách také ukázaly.
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fiksi Penggemar3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...