Přípravy

461 28 0
                                    

Jen tak jsem si v klidu šla po hcodbě, když najednou.....,,Simon!" ozvalo se hlasitě chodbou. ,,Ann neřvi." počkala jsem na svojí kamarádku. V poslední době je jiná....kdysi se sotva usmála a teď za mnou s úsměvem běhá po chodbách. ,,Promiň ale potřebovala jsem s tebou mluvit." následovala mě na další hodinu. ,,Už si vymyslela něco na ten Nebelvír?" ztišila hlas. ,,Proč se všichni ptaj na to stejný? Ještě ne ale už jsem vymyslela čas.....musíme se sejít s Lily." ,,Ta je teď furt v knihovně." ,,To ty taky." ,,Ty bys měla taky." ,,Vim. Bylinkářstvá teď máme s Nebelvírem....zkusím jí odchytit." ,,Dobře.". Jsem ráda že se teď tak usmívá. Dokonce i Lily má lepší náladu. Nikdy mi to tu nepřipadalo víc jako domov než teď. ,,Simon!" už dneska podruhé na mě někdo zařval přes celou chodbu.,,Mohli by jste na mě přestat všichni řvát." zafňukala jsem. ,,Nazdar." doběhl za námi James. ,,No nazdar." zavrtěla jsem nad tím hlavou. Za nedlouho se přišourali ostatní Poberti a společeně jsme vyrazili na bylinkářství. 

Lily dorazila až těsně před zvoněním a tak jsem s ní nemohla mluvit. Věděla jsem že až budem odcházzet tak s ní bude chtít mluvit James. Jak mi totiž Sirius řekl přemluvili ho aby jí pozval na rande normálně. Horší ale bylo že letos se už do Prasinek nejde a tak to budou muset odložit na příští rok. ,,Musím vás opravdu pokárat. Tentoorát jsem dostala jen pár přijatelných esejí." zahlaholila profesorka. ,,Takže budu známkouvat pouze ty. Ostatní si to dají znovu. Ehm prošli tedy: Remus Lupin, Lily Evansnová, Annabell Richardson, Simon Potter a překvapivě i James Potter a Sirius Black." podívala jsem se na Remuse, který mi pohled opětoval. Přikývla jsem na znamení díku a on se jen usmál. Zbytek hodiny jsem si dělala zápisky ale zároveň jsem přemýšlela jak se spojit s Lily, která seděla na druhé straně učebny. Pak jsem si ale vzpomněla na kouzlo, které mě jednou Lily učila. Na papírek jsem napsala místo a čas srazu. ,KNP 9,OO'. Pak jsem papírek schovala pod lavici a mírně ho pomuchlala. ,,Formic vitae." šeptla jsem a máchla mírně hůlkou ve tvaru podobném hvězdě. Papírek se přeskládal a utvořil podobu většího mravence bez tykadel. Pousmála jsem se a pošeptala mu, komu má správu doručit. Pak jsem ho jen položila na zem a nechala ho pochodovat. Teprve pak jsem si všimla Annina udiveného úsměvu. Mraveneček vyšplhal Lily po hábitu až na sešit, do kterého si zapisovala. Hned pochopila o co jde a mravence rozbalila. Odpovědí mi bylo jen nenápadné kývnutí bez sebemenšího pohledu. S Ann jsme si pod lavicí potichu plácly a usmály se. Teď to bylo jasné. Již brzy se dohodnem. Již brzy příjde další vloupání. Skoro bych si nadšením ani nevšimla že skončila hodina. Rychle jsem vyrazila ke dveřím ale někdo mě zastavil. ,,Prcku." ,,Co?" zeptala jsem se Siriuse. ,,Sleduj." kývl směrem k Lily a stoupl si vedle mě. Netrvalo to dlouho a Ann s Remes se také postavili do řady aby sledovali co se bude dít. Po chvíli, když si Lily sbalila, k ní přišel James. Vypadal trochu nervózně. Chvíli spolu o něčem mluvili. Lily nejdříve vypadala trochu naštvaně ale pak se pousmála a přikývla. Na Jamesově tváři se objevil obrovský úsměv a my spustili potlesk. ,,Přestaň mi říkat prcku." otočila jsem se na Siriuse. ,,Proč bych měl?" ,,Nejsem o tolik menší než ty."  Lily se trochu začervenala ale pak se vydala  na další hodinu. Poberti jí následovali a já s Ann jsme šli směrem k učebně obrany proti černé magii. 

Den byl rychlejší než bych čekala a jako kouzlem jsem se za chvíli ocitla před objevujícími se dveřmi komnaty nejvyšší potřeby. Lily už tu čekala. ,,No konečně." zahlaholila, když jsme vešli dovnitř. ,,Jak jako ,No konečně'?  Vždyť jsme tu přesně." zaprotestovala jsem. ,,O pět minut později." zavrtěla hlavou. ,,No tak ale pět minut-" ,,Radši už mluv." zasmála se. ,,Máš nějak dobrou náladu." rejpla jsem si. ,,Nechte se." vložila se do debaty Ann. ,,Tak fajn no. Nějaký nápad." pokrčila rameny Lily. ,,Udělala bych to před koncem školy." ,,Za měsíc?" nechápala Ann. ,,Kdy jindy? Počkej cože? Vždyť před chvílí byl Valentýn." zazmatkovala jsem. ,,Už je to tři měsíce." přikývla Lily. ,,Tak to bylo rychlí." zamumlala jsem. ,,No takže za měsíc.....Udělala bych to jednoduché. Červený hlavy a nápis Antipobertky jak bylo v plánu původně." holky se pousmály a přikývl. Takže to bude končit tak jak mělo....



Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat