Zpět

406 25 0
                                    

Prázdniny nemohly snad být ani lepší. Ann nakonec dorazila a kluci nás donutili hrát famfrpál. No hádejte. Kluci proti holkám. Nemusím snad říkat jak to dopadlo. Ehm....takže byla odveta a druhá a třetí a čtvrtá a dokonce....nejsem na to hrdá...i desátá......no jo 14 dní. Hráli jsme i řachavého Petra a další hry. Nakonec jsme si udělali i bodovací tabulky a na konci týdne si dva poslední museli obarvit hlavy na barvu kterou jim ostatní zvolí. Ano na konci TÝDNE. Správně. Znamená to že 4 z nás mají barevné vlasy. Ano z šesti mají čtyři barevné vlasy. Ehm...........neptejte se. Tak či tak jsme hráli každý za sebe. Občas to byly normální hry jako turnaj v šachách ale občas.....se to zvrtlo....ani nevím jak přesně jsme bodovali vodní bitvu a soutěž o nejnechutnější perník. Takže spět k tomu co bylo podstatné......konec prázdnin. Ano přesně tak. Prázdniny skončily a my se ocitli zase v Bradavickém expresu. Připadalo mi jako by ani neuběhl týden od té doby co jsme tu seděli posledně.  Stejně jako posledně pršelo a my seděli ve stejném kupé na stejných místech. Byl tu snad jen jeden rozdíl a to že Lily s Remusem byli primusové. Jo a taky to že já jsem měla fialovou hlavu, James červenou, Ann zářivě růžovou a Sirius tyrkysovou. Ehm..........snažili jsme se hlavně zabít jeden druhýho.........a tak jsme nechali Jamiemu volný průchod. Druhý týden se zase Lily s Remem spolčili a já uzavřela se Siriusem mír ve stylu ,Hlavně musí prohrát James'.  Jejda. McGonagallová nebude nadšená......stává se. Ehm spět k tématu. Vlak. James si hrál už půl hodiny se zlatonkou, Remus si četl stejně jako Ann a Lily, Sirius se snažil Jamesovi zlatonku sebrat a já jsem si něco čmárala na papír. Nebo jinak.....uvažovala jsem nad tím co do budoucna. Přesně tak. Uvažovala jsem nad svým budoucím povolání. ,,Co to tam furt škrtáš?" narušila ticho Lily. Jak je ta holka schopná si číst a při tom vnímat všechno kolem. ,,Nic." rychle jsem přeložila papír a snažila se schovat do rukávu. To by mi ho ale nesměl James vytrhnout z ruky. ,,Bystrozor.....je to všechno hodně přeškrtaný." snažil se něco přečíst. ,,Vrať to." snažil jsem se mu sebrat papír ale Ann se Siriusem mě drželi. ,,Lékokouzelník.......famfrpál......ministerstvo kouzel odbor záhad, odbor zneužívání ........to nepřečtu........odbor školství.......hůlky......to je všechno co přečtu." vrátil mi papír a já si ho schovala do kapsy. ,,Pořád nad tím přemýšlíš?" zeptal se Lily a nevšímala si zmatených pohledů Pobertů. ,,Možna." zabalila jsem se hlouběji do svého hábitu. ,,A vymyslela si alespoň něco?" přidala se Ann. ,,Ne." odpověděla jsem nakonec. Vlastně jsem měla jeden nápad. Znamenalo by to sice další velmi obtížné studium a možná i odjezd ze země. Ale asi by to stálo za zkoušku. ,,Neboj. Pod mostem je vždycky místo." mrkl na mě Sirius, který asi pochopil o co jde. ,,Umři." zakřenila jsem se na něj.  ,,Nechte se vy dva." zaklapl knihu Remus. ,,Já za to nemůžu. Jen se snažím tady fialce pomoct." pokrčil ramena Sirius. ,,Ticho slone." odsekla jsem. ,,Slone?" zpozornil James. ,,Nic jinýho tyrkysového mě nenapadlo." vysvětlila jsem. ,,Slon je šedivej." odporoval Sirius ale to už se James válel na zemi smíchy. ,,Z Tichošlápka se stal slon." řekl když se uklidnil ale pak se zase začal chechtat. ,,Má vážně nízkou laťku humoru." zavrtěla hlavou Lily mezitím co jsem si rukávem zakrývala úsměv. No jo dvojče nezapřete. Všimla jsem si ale jak se Rem snaží taky nepropuknout v smích. Dveře kupé se najednou otevřely a do dveří vešla až příliš známá dívka. ,,Ahoj." pozdravila Dorcas. ,,Siriusi jakto že jsi mi celý prázdniny nenapsal?" otočila se hned na tyrkysovláska. Všichni své ohromené obličeje jeho směrem. ,,Promiň mněl jsem hodně práce.....mohli by jsme si po hostině promluvit?" ,,Jasně." usmála se znovu Dorcas. ,,Už se nemůžu dočkat." opustila kupé. Nastalo ticho.  Dlouhé nepříjemné ticho. Tak tohle zabolelo.....možná víc než by mělo. Dorcas? Proč zrovna Dorcas?  ,,Takže Dorcas jo?" dostala ze sebe nakonec Lily. ,,Ty vážně nemáš hranice co?" ozval se můj možná až příliš chladný hlas. ,,Nedělejte ze mě toho špatnýho." odsekl Sirius. ,,Pokud jste si nevšimli tak je to ona kdo za mnou přišel. Souhlasila s jednou nocí a tím to mělo skončit." snažil se vysvětlit Sirius. ,,Ty seš neuvěřitelnej." zavrtěla hlavou Lily. ,,Řekni něco Ann." drkla Lily do své sousedky. Ticho. Zase to ticho. ,,Promiň Lily ale.....tentokrát jsem na jeho straně." ta osudná slova. Bylo zvláštní že je říkala zrovna ona. ,,Cože?" vyhrkla Lily. ,,Výš ona.......Dorcas .......nikdy mě neměla moc ráda........a já jí taky ne. Promiň ale tohle bylo její rozhodnutí........není to slonova chyba." vysvětlila Ann a James se trošku pousmál. Rychle se ale donutil se udržet. ,,Já jsem na Liliný straně." ozval se Remus. ,,Tichošlápek by měl mít hranice." ,,Díky." usmála se Lily. Jamese se ani nikdo nemusel ptát.....otázkou ale zůstavolo........ Všechny pohledy se ocitli na mě. Poooooooooočkat. Rekapitulace. Mám si vybrat jestli budu na straně svojí nejlepší kamarádky, která se zastává Dorcas. Dorcas. Ano ta Dorcas, která mě sledoval. Ta Dorcas, která mě nenávidí na to že jsem jí vynechala. Ta která chtěla zaplnit mé místo....... Proti ní stojí můj bratr a kluk, který mi ho na dost dlouho přebral. Samozřejmně si přičtěme Remuse, Ann a fakt že z nějakýho důvodu mě tímhle vztahem sakra naštval.......tramtadadá máme výsledky. ,,Nečumte." odsekla jsem.

Přeju hezké prázdniny.


Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat