4. Lupine?!?

806 50 0
                                    

Hodiny se proměnili v dny a dny v týdny. Během té doby už jsme stihly neber it paní Norrisovou na modrou, zelenou a červenou. Také jsme nalily několika lidem ze Zmijozelu do pití lektvar, po kterém jim zezelenala pleť na dva dny. Za osobní úspěch ale považuji to že jsme zařídili Blackovi 24 hodin s králičíma ušima. Filchovi jsme provedly vše možné i nemožné. Například jeden den na sobě měl všemožně barevné fleky, nebo nosil asi týden fialové afro. S holkama jsme se do toho celkem zažraly a naše fórky byli dokonalejší a dokonalejší. Dokonce jsme si je fotily a vytvořily jsme album. Po škole už všichni věděli že se tu objevila konkurence pro Poberty.

,,Tak co uděláme s Havraspárem?" zeptala se mě An na astronomické věži tři dny před Helloweenem. ,,Modrý vlasy pro všechny." zajásala jsem. Lily se jen usmála a zavřela nad mou reakcí hlavou. ,,Ta je jako všechno?" povytáhla An jedno obočí. ,,Ne. Ještě uděláme ze společenky knihovnu." usmála jsem se a vyrazila dolů. Po chvíli jsem uslyšela jak se rozeběhly zamnou. ,,Počkej jak to myslíš?" zeptala se Lily. ,,Vytapetujem ji knihama a nábytek taky vyměníme knihama. Prostě knihy." vysvětlila jsem a Lily se na tváři vytvořil úsměv. Když se ale podívala dopředu úsměv jí spadl. Lupin?!? ,,Co všechno si slyšel?" probrala jsem se jako první. ,,Všechno." odpověděl. Ne ne ne ne. Všechno to bylo venku. Všechno. ,,Reme...že nás nepráskneš? " Začala prosit Lily. S Lupinem se docela kamarádila tak jsem to nechala na ní. Po chvíli se Lupin usmál a odpověděl. ,,Když mi to všechno vysvětlíte tak budu mlčet." holky se na mě podívaly. Bylo to na mě. ,,Tak na to by jsme se měli posadit." pronesla jsem nakonec. Vyšli jsme zpátky na astronomickouvl věž a já započala výklad. Tentokrat jsme ale použili kouzlo aby nás nikdo neslyšel. Řekla jsem mu všechno od toho jak mě bratr ignoroval a začal se chovat jako idiot po to jak jsme den předtím obarvily paní Norrisovou. Celou dobu napjatě poslouchal a ani nedutal. ,,No a to je vše." dokončila jsem výklad. ,,Takže to vy děláte tohle všechno?" vypadlo z něj. Přikývly jsme. ,,Kvůli tomu aby jste Dvanácterákovi a Tichošlápkovi srazily ego? " Přikývly jsme. ,,A jakej si vlastně měla vztah s James?" zeptal se znovu ale tahle otázka mě zarazila. On to neví? On neví že jsem Jamesova sestra? ,,No já....jsem jeho sestra." dostala jsem nakonec že sebe. ,,Cože?! James má sestru?!" vykřikl. ,,Jo a ke všemu dvojče." řekla jsem smutně. ,,Promiň ale.......vůbec o tobě nemluvil." podíval se na mě smutně. Litoval mě. ,,Tak nějak jsem to tušila. Další důvot proč to musí vyjít. Prosím slib mi že o nás nikomu neřekneš.....prosím" ,,Dobře." odsouhlasil. Lily se na něj usmála a zrušila kouzlo, díky kterému nás nikdo neslyšel. ,,Už půjdu. Kluci mě asi budou hledat. Jo a mimochodem něco plánujem na 31.řijna." usmál se ještě a odešel. ,,To my taky. " řekla jsem spíš pro sebe ale on to slyšel a na chvíli se zarazil. Ještě se na nás podíval a odešel. ,,Uuuuu mezi váma to jiskřilo." šťouchla do mě Lils po chvíli a rozběhla se dolů. ,,Co si to zase vymýšlíš Evansová? Jen počkej!" mírně jsem zrudla a rozběhla se za ní. Rychlostí blesku jsme vyběhly z věže, při čemž jsme málem srazily partu studentů z Nebelvíru. ,,A mám tě." prohlásila jsem, když jsem jí srazila na zem. Začala jsem ji lechtat. ,,Ne-e pře-pře-přestaň pro--sím" snažila se mluvit. ,,Tak to odvolej" vydírala jsem. Mezitím nás došla An. ,,Do-Do-bře odv-olá-lá-vám t-o-o" dostala že sebe. ,,Tak je hodná." prohlásila jsem a zvedla jsem se z mokré trávy. Už byla tma. ,,Měly by jsme jít na večeři." řekla An. A všechny jsme se rozešly na večeři, kde jsme si zase vyslechly pár Jamesovích pozvánek na rande. Jednou jsem zachytila Lupinův pohled. Usmála jsem se na něj a on se rychle otočil.

Usínala jsem se vzpomínkou na světlovlasého chlapce.

Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat