Ani pořádně nevím jak jsem se objevila v Bradavickém expresu. ,,Jakto že už jedem domů?" narušila ticho Lily. ,,Já tam ještě nechci." zakňučela jsem. ,,Neboj nebude to tak hrozný." snažila se mě povzbudit Ann. ,,Jo jasně. Jen strávím dva měsíce s těmahle dvěma." ukázala jsem na Siriuse a Jamese. ,,Neboj Prcku. Stejně budem většinu času trénovat." ,,Skvělý." odsekla jsem. ,,Kdyžtak můžeš chvíli být u nás. Rodiče jedou na dva první týdny v srpnu do Francie. Týden můžem být u vás a týden u nás." nabídla se Lily. ,,Beru!" vykřikla jsem možná až moc rychle. ,,Kdy máš volno ty Náměsíčníku?" zeptal se James. ,,Celý srpen." nezvedl hlavu od knížky Rem. Občas jsem si nebyla jistá jestli nás poslouchá. ,,Skvělý!" zajásal James. ,,Ann-" ,,Ani se neptej. Letos jedu jenom k babičce. Takže kdykoliv." odpověděla mi dřív něž jsem se stačila zeptat. ,,Tak se sejdem u mě." rozhodla Lily. ,,Nebo můžeme být všichni u nás." přemýšlela jsem nahlas. ,,Jsou to poslední prázdniny. " dořekla jsem. ,, Klidně." přikývla Ann. ,,Dobře." přidala se Lily. ,,Ještě lepší." zajásal znovu James a všichni se pozasmáli. ,,Kde je zase Červíček?" zvedl Remus hlavu od knihy. ,,Od rána jsem ho neviděl." přiznal Sirius. ,,V poslední době se vám ztrácí nějak často." poznamenala jsem. ,,Přestává mi to připadat normální." přidala se Ann. ,,Možná by jste se ho na to měli zeptat." navrhla Lily. ,,Jak blbý si myslíš že jsme? Vždycky se nějak vymluví." odsekl Sirius. ,,No blbý jste dost." šeptla jsem si pro sebe. ,,Originální." dloubl si Remus. ,,Ticho." protočila jsem očima. Najednou se otevřely dveře a v nich stála nižší holka ze Zmijozelu. ,,Prefekti se mají sejít v prvním vagónu." oznámila velmi ,,nadšeně" a odešla. ,,No tak to je skvělí." zaklapl Remus knihu a zamířil pryč. ,,Uvidíme se pak." rozloučila se Lily a vyrazila taky. ,,Víc místa." zaradovala jsem se a šoupla se k oknu. Natáhla jsem si nohy a položila si je Ann do klína. ,,Hlavu snesu ale nohy ne." prohlásila otráveně a tak jsem si sedla opačně. ,,Dík." zamumlala jsem a vyndala si knížku. ,,Netvoři úplňku." přečetla Ann název. ,,Vlkodlaci?" zeptal se překvapeně James. ,,Šlohla jsem jí v knihovně." pokrčila jsem rameny. Pararelním viděním jsem si všimla pohledů, které si James a Sirius vyměnili. Byla jsem ale moc líná se zeptat co to mělo znamenat.
Četla jsem si knížku a začaly se mi zavírat oči. Všechno bylo tak jak mělo. Všechno bylo správně. Ten mír a klid se mi líbili....Vlak sebou trochu hodil a já líně zamžourala. Obloha byla tmavá a pršelo. Kapky dopadající na okno vydávali strašný rámus. Jak jsem v tom mohla spát?! ,,Brý ranko prcku." ozvalo se nade mnou. ,,Kde je Ann?" podívala jsem se nahoru. Místo krásné blondýnky jsem spatřila černovlasého blba. ,,Nějaká holčička chtěla aby se s nima šla vyfotit do kupé. Už je tam asi hodinu." pokrčil rameny. ,,A James?" zvedla jsem se a normálně si sedla. ,,Šel se podívat jak je na tom Lily a Náměsíčník." ,,To jste mě nemohli vzbudit?" podívala jsem se na hodinky. ,,Stavila se tu Lily a zakázala nám to. Prej v poslední době špatně spíš." tvářil se vážně. Měl pravdu. V poslední době se mi pořád zdál ten samý sen. Pořád a pořád dokola. Vždy jsem se uprostřed noci probudila a pak nemohla znovu usnout. Nevěděla jsem že si toho někdo všimnul. ,,Simon-",,Aaa už jseš vzhůru." přerušil Siriuse James. ,,Kde je bloncka?" ,,Jmenuje se Ann." připomněla jsem mu. ,,Šla za fanklubem." vysvětlil Sirius. Měla bych mu taky vymyslet přezdívku. ,,Fanklub?" divil se Jamie. ,,Měl by ses víc snažit. Její je větší než tvůj." pousmál se Sirius.
Cesta probíhala v klidu. Nakonec se do kupé vrátili všichni a povídali jsme si o tom jak budeme trávit prázdniny. Díky bohu za normální konverzace. Bohužel ale nakonec vlak zastavil a mi se všichni museli vypakovat ven. Já, Sirius a James jsme zamířili k našim rodičům. Sirius se ale na chvíli zastavil a zahleděl se na druhou stranu nástupiště. Stál tam Regulus.....tak nějak jsem věděla na co myslí. ,,Neboj. Zvládne to." poklepala jsem mu na rameno a vyrazila k rodičům.
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fanfiction3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...