Studium

522 32 0
                                    

,,Lily pomož!" ,,Simonnn kolikrát ti mám říkat že už musím jít? Profesorka McGonagallová chce abych jí pomohla uklidit třídu." naštvala se Lily. ,,Ale já to sama nezvládnu." fňukala jsem. ,,Vždyť si v Havraspáru. Ty máš být ta chytrá. " máchala rukama jako zběsilá. ,,Ale já fakt nevim. Bylinkářství mě nebaví." ,,Tak to nech na zítra." ,,Zítra to nestíhám." ,,Jak jako nestíháš?" ,,Zítra je trénink famfrpálu a já slíbila Jamesovi že tam budu." ,,Tak pozítří." ,,To taky nemůžu. Dia chce pomoct s lektvary a další den už to musím odevzdat." ,,Merlineee. Poraď si." pokrčila nakonec rameny a vydala se pryč. Jako na zavolání se ale objevil Lupin. ,,Hej Reme jak si na tom s bylinkářstvím?" křikla jsem na něj. Byla to ale zbytečná otázka. Jemu šlo všechno. Pokrčil rameny a přišel k nám. ,,Jde to." prohodil. ,,Máš už ten úkol?" zeptala jsem se. Přikývl a ukázal na pergamen v jeho ruce. ,,Super." zaradovala jsem se. ,,Pomůžeš?" ,,Klidně." sedl si vedle mě a podíval se na mé dva řádky. ,,Pojď do knihovny. Stejně se tam potřebuju na něco podívat." zvedl se a já vyrazila za ním. Ještě jsem stihla zamávat Lily a pak už jsme zmizeli v chodbách hradu. ,,Hledej ,Byliny nejmocnější'." poručil a já se vidala mezi regáli. ,,Jej." zaradovala jsem se, když jsem vytáhla černohnědou knihu se zeleným nápisem a obrázkem Mandragori. ,,Mám to." koukla jsem do vedlejší uličky, kde byl Rem. ,,Docela se tu vyznáš." divil se. ,,Chodím sem často." pokrčila jsem rameny a zamířila k zadnímu stolku. ,,Zvláštní." zamumlal si spíš pro sebe. ,,Co myslíš?" nepochopila jsem. ,,Dvanácterák tu snad nikdy nebyl." ,,To že jsme dvojčata neznamená že jsem taky blbá." pousmála jsem se. Usměv mi oplatila a začal něco v knize hledat. ,,Tady." otočil ke mě knihu. ,,Je to dlouhé a dá se to jednoduše schrnout. Navíc, když k tomu nakreslíš tohle schéma" ukázal na obrázek uprostřed. ,,bude to vipadat jako že tě to bavilo." vysvětlil. ,,V tomhle se zas vyznáš ty." ,,Mám na krku tři tupouny co čekáš?" zasmál se. Pustila jsem se tedy do práce. Bylinkářství jsem opravdu moc nemusela ale tohle bylo vážně jednoduchý. Rem opravdu věděl jak pomoct i těm nejtupějším. Trochu mi v tom připomínal Lily. Udělala jsem jak mi řekl a měla jsem do deseti minut hotovo. Teprve pak jsem si všimla že pobíhá po knihovně a něco hledá. ,,Na co ses to chtěl vlastně podívat?" zeptala jsem se ho asi po dvaceti minutách. ,,Ale nic..." mávl nad tím rukou. ,,Už půl hodiny tu pobíháš. Možná ti můžu pomoct." nepřestala jsem rejpat. ,,Dobře......ale prosím žádný otázky." ,,Fajn." ,,Nedávno jsem tu viděl nějakou knížku...měla tmavě modrý obal a stříbrný nápis. Nevím jméno ani proč mě zaujala ale vím že tu někde byla." vysvětlil nakonec. Zamyslela jsem se. Znělo mi to povědomě. Zaběhla jsem za regál a podívala se do oddělení nestvůr. Někde jsem tu knihu už viděla. Mám pocit že byla....,,Tady." upozornila jsem ho na svůj nález. ,,Netvoři úplňku." zamumlala jsem si název než přišel. ,,Vlkodlaci?" zeptala jsem se ho, když si ode mě knihu bral. Jen pokrčil rameny a já pochopila že z něj stejně nic nevytáhnu. 

,,Jak seš vlastně na tom s tím Nebelvírem?"zeptal se mě, když jsme mířili chodbou k......vlastně nevim....prostě jsme někam šli. ,,Zatím nějak. Mám ještě čas." pokrčila jsem rameny. Lhala jsem. Přemýšlela jsem nad tím ale chtěla jsem se dohodnout s holkama. ,,Víš že to tentokrát nebude jen tak?" ,,Jo." ,,Kluci už vymysleli několik pastí. Včera se do jedný málem chytila Lily." zasmál se. ,,Tak to bude zajímaví." pousmála jsem se. Je pravda že nad tímhle jsem ještě nemyslela. Vypadá to že mám stále dost starostí než budu muset přemýšlet nad světel mimo Bradavice.  

Antipobertky (hp fnf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat