Bylo to tu Neděle večer. Den D. Nebo spíš H? Musela jsem se pousmát. ,,Něco vtipného?" zeptala se mě Ann, když si všimla mého úšklebku. ,, Už se nemůžu dočkat." zasvětila jsem ji. ,,V klidu ještě máme dost času." usmála se Lily a nandala si palačinky. ,,Dneska si budem muset dát fakt pozor." řekla po chvíli Ann. Přikývla jsem a pustila se do lasagní. Měla jsem už docela hlad. ,,Vy mu věříte? Myslím Lupinovi." zeptala jsem se jich po chvíli. ,,Remus by nás neprásknul. Je hodný a tohle by nám neudělal." odpověděla hned Lily a Ann celou dobu přikyvovala. Ale já mu stále nevěřila. Neviděla jsem důvod proč by nám pomáhal..
Hodiny ubýhali a bylo to tu. 2:00. Čas vyrazit. Stejně jako minule si obléknu černou mikinu se a černé kalhoty. Probudím Ann a vyrazíme do společenky. Otevřu dveře před kterými už stojí Lily. ,,Máš to? " zašeptam a ona mi ukáže tašku očarovanou nezjistitelným zvětšovacím kouzlem. Přikývla jsem a pokynul jí aby šla dovnitř. Hned začala vydávat knihy a já jsem je začala lepit všude po místnosti. Ann mezitím vyrazila všem obarvovat vlasy na modro. Už bylo skoro hotovo. V tom jsem uslyšela dupod. Vycházelo to z venku. Vystrašeně jsem se podívala na Lily. A ta mi pohled vrátila. ,,Poberti..." šeptla jsem si pro sebe. Rychle jsme se obě schovaly za jednu knihovnu. Uslyšela jsem smích a kroky. Jak se sakra dostali s jejich inteligencí dovnitř? Měla jsem zrychlený tep. Slyšela jsem Lily jak rychle dýchá. Ne. Tady to neskončí. Zašmátrala jsem v kapse. Našla jsem to. Zatemňovací prášek. Upozornila jsem na něj Lily a chytla ji za ruku. Nejspíš pochopila na co myslím a kývla. Rychle jsem prášek hodila do středu místnosti a všude byla tma. Naštěstí jsem cestu do dívčích ložnic našla i potmě. Ann právě obstarávala pokoj vedle našeho. Rychle jsem jí naznačila ať zaleze. A tak jsme všechny byly schované v našem pokoji a dělali že jsme usnuly, když jsme si povídaly.
Netrvalo to dlouho a dveře se otevřely. ,,Tady skončili." prohlásil tichý hlas Blacka. ,,Museli být minimálně dva." pronesl Potter. Tak tohle je fakt o fous. Jen čekám až si všimnou nějakýho detailu... Bože...Měla jsem pocit že mi srdce vyskočí z hrudi. ,,Psst." ozval se znovu Black. ,,Tahle má modrý ruce." zatracená barva ve spreji. Měly jsme použít kouzla. Nechte to bejt a odejděte.....prosím ,,To je blbost." vložil se do toho Lupin. ,,Tyhle to být nemohly." zněl docela pohrdavě. Fakt díky kámo. ,,Máš pravdu. Evansová by se radši nechala roztrhat draky." dodal James. Seš si jistý? Dveře se znovu zavřeli. Otevřela jsem oči a podívala se na holky. Usnuly. Trochu jsem se nad nima pousmála. Pod postelí jsem nahmatala modrý sprej a dokončila alespoň jednu část našeho díla. Pak jsem se šla podívat do společenky. Byla skoro hotová a tak jsem ji už nedodělávala. Jen jsem vzala tašku, kterou tu Lily nechala a vyndala z ní květiny. Nahmatala jsem tam i nějaký lísteček. ,Najdem vás......Poberti' Jak sladké. Začínáme být slavné. Květiny jsem položila na stůl a šla spát. 4:00. To si teda pospím. No nic.
ČTEŠ
Antipobertky (hp fnf)
Fanfic3 holky X 4 poberti Lily Evans, Simon Potter, Annabell Richardson X Sirius Black, Remus Lupin, James Potter, Peter Pettigrew Toto je příběh Simon Potter. Přehlížené sestře Jamese Pottera. Co se stane, když ji přestane...