14. rész - Lehetne még ennél rosszabb?

1.6K 87 24
                                    

Az iskolás napok teltek, az élet ment tovább, én pedig kezdtem beletemetkezni a tanulnivalókba. Az első három napon nem csináltunk semmit sem, de utána már nem kíméltek bennünket. Az idei tananyag egyáltalán nem könnyű, plusz az érettségire is készülni kell. Meg ott a ballagás, szalagavató... Semmi kedvem sincs egyikhez sem az igazat megvallva, de mit tehetnék?

Már három hete jártunk iskolába és kezdtem beleszokni. Jó volt újra a barátaimmal lenni és végighülyéskedni a szüneteket és az órákat egyaránt..legalább így utoljára. Egy év múlva már mindannyian főiskolás vagy egyetemista hallgatók leszünk és a középiskola csak egy szép emlék lesz.

Na de térjünk egy olyan témára, ami titeket is érdekel. Shawn. Hogy hallottam-e felőle szeptember óta? Nem. Hogy írt-e? Az első pár napban egyszer vagy kétszer válaszolt nekem egyszavas válaszokkal. Aztán annyiban hagytam, mert láttam nem igazán érdeklődik irántam. Na ennyit a szoros kapcsolatunkról. Most albumot készít, vagy a bánat tudja mit csinál. Amikor utoljára dumáltunk, akkor azt tette. Nem is volt időm rajta agyalni, sok volt a tanulnivaló, koncentráltam a jegyeimre és próbáltam eljárni a barátaimmal ide - oda, még futni is elkezdtem.
Oké, elég a hazugságokból, ezt még én sem hiszem el, nem hogy ti. Persze, hogy kurva sokat járt a fejemben. Persze, hogy minden szabad pillanatomban vártam, hogy esetleg felhív vagy ír. De nem történt. Fájt, hogy ignorált. Mert azt tette. Írtam neki azért párszor, de ő komolyan teljesen leszarta. Megnézte őket és ennyi.

2017. szeptember 7.
19:28
Én: Sziaaa, milyen napod volt?
Látta, 23:51

2017. szeptember 12.
7:57
Én: Komolyan ennyire elfoglalt vagy, vagy mi a fene?😂 Nem is szánsz már rám időt?😞
Látta, 12:24

2017. szeptember 16.
17:10
Én: Shawn, némasági fogadalmat kötöttél vagy mi a faszom? Ha már megnézed, írnál vissza. Legalább egy: ne zaklass te hülye, leszarlak-ot. De nem, te inkább még ezt se teszed.
Látta, 02:43

2017. szeptember 18.
00:03
Én: Megértem, hogy elfoglalt vagy. Megértem, hogy fáradt vagy. Én kurvára mindent megértek. De hogy egy válaszra se méltass...szarul esik, képzeld. De mindegy is. Szeptember elsején, amikor egyedül érezted magadat én hajnalig telefonáltam veled, emlékszel? Nyáron, bármikor felhívhattál akár hajnal 2-kor is. Én felvettem és segítettem neked elaludni vagy jobb kedvre deríteni. Ne is írj Mendes, mert nem érdekelsz. Írtam, próbáltalak hívni, de mind hiába. It's okay.
Sok sikert az album készítéshez!

Ezután meg sem néztem, hogy üzent-e vagy nem, lenémítottam. Nem voltam rá kíváncsi már. Vagyis dehogynem voltam! De megbántott. És nem, nem érdekel, ha ezek után üzent valami édeset. Mert nem fogok megtörni. Igenis haragudni fogok rá. És nem fog könnyen kiengesztelni. Már ha amúgy ki akar...

Nem hiszem, hogy 3 hét alatt nem volt 1 perce arra, hogy visszaírjon. De mindegy is. Nem agyalhatok ezen éjjel - nappal. Tanulnom kell földrajzra, mert holnap témazáró. Nehezen feltápászkodtam az ágyamról és az íróasztalomhoz mentem. Spotify-on elindítottam a tanulós lejátszási listámat és megpróbáltam elmélyedni a földrajz rejtelmeiben.

Csütörtök este volt, holnap föci és fizika tz, serényen tanultam az említett tárgyakat, amikor Pete üzent.

Pete: Helóka Maddie, vegyél fel valami fasza ruhát, mert Justin házibulit tart! Fél óra és ott vagyok.

Perfectly WrongKde žijí příběhy. Začni objevovat