Másnap izgatottan ültem a TV előtt Kate társaságában. Shawnnak most lesz az interjúja, és most jelenti be, hogy barátnője van. Hogy miért is izgulok? Nem tudom igazából, de akkor is izgulok.
A gondolatmenetemből kizökkenve észrevettem, hogy Shawn épp akkor érkezett meg. Egy fekete nadrágot és szürke pólót visel egy farmerkabáttal. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem nyálcsórgatóan dögös.
"- Üdvözlöm a kedves nézőket! Reméljük épp olyan jó reggelük van, mint nekünk van, hisz a mai vendégünk Shawn Mendes! - mosolyodott el, az említettre pillantva a középkorú hölgy, aki korához képest elég csinos volt. - Üdv itt, Shawn! Hogy vagy?
- Heló mindenkinek, és köszönöm, remekül vagyok - kisfiús mosolyát felöltve ajkaira válaszolt.
- Láttuk, hogy az elmúlt 2 hónapban stúdióból - stúdióba jártál. Csak nem új album vagy esetleg dal jön? - kérdezte kedvesen Melanie, a műsorvezető.
- De, igen, a harmadik albumom készítése elindult - bólintott mosolyogva.
- Ez egy remek hír! Mikorra várható a megjelenés?
- Ezt még nem tudom besaccolni, de gyarapodnak a dalok napról - napra. Olyan 40 - 50 dalt szeretnék írni, majd abból válogatni, hogy mi kerüljön fel az albumra - osztotta meg terveit röviden.
- És milyen témájú lesz az album hangzása? Maradsz főképp a pop-nál, vagy esetleg újítást is várhatunk?
- Ez az album eddig teljesen más. Minden dal, amit írok nap, mint nap, más. Például, reggel, ha felkelek, hallgatok egy kis Kanye-t. Aztán pár napja kb. egésznap régi Justin Timberlake albumokat hallgattam. Este pedig sok 1975-ot rakok be, a barátnőm imádja őket. Szóval igen, minden dal nagyon különböző, és tükrözi az aktuális dalokat, amiket hallgattam. Minden féle stílusba szeretnék belekóstólni, és persze ez nagyon könnyű, hisz rettentően tehetséges emberekkel írok dalokat - mosolyogva mesélt mindenről. Ha a zene a téma, nem tudja elrejteni azt a tiszta boldogságot, amit érez.
- Már alig várjuk! Biztosan remek lesz, akár a többi albumod - mosolyodott el a nő, majd a lapjára pillantott egy pillanatra - Az előbb mintha a barátnődet emlegetted volna. És már hetek óta ilyen cikkek szállingóznak, hogy valaki esetleg elrabolta a szívedet. Na meg persze ott vannak a képek is, amik nemrég készültek Torontó utcáin. Szóval, van valami mondanivalód erről esetleg? - izgatottan pillant rá, mintha Shawn épp egy ezeréves titkot készülne felfedni.
- Éreztem, hogy hamar eljutunk ehhez a témához - nevetett fel édesen - De igen, igazak a hírek. Hivatalosan bejelentem, hogy boldog párkapcsolatban élek a világ legcsodálatosabb teremtményével - mosolyodott el.
- Ezt csodálatos hallani! Mesélj kicsit erről a lányról, ha kérhetlek. Mindannyian tudni szeretnénk, hogy ki az a szerencsés, aki magáénak tudhatja Shawn Mendes szívét.
- A szerencsés én vagyok itt, nem Ő. Pár hónapja jöttünk össze, de már sok ideje kedveltük egymást. Rettentően szerelmes vagyok belé, azt hiszem kezdem érteni, hogy miért mondjak azt, hogy szerelem a legszebb dolog a világon - a stúdióban ekkor mindenki egy "aaaw" sóhajjal reagált az aranyos szavakra.
- Esetleg ismerhetjük a lányt? Vagy a nevét elárulod?
- Madelaine a neve, ugyanaz a lány, aki elkisért nyáron pár hétre a USA-ba. Nagyon boldog vagyok, hogy végre elmondhatom ezt, és remélem a rajongóim is örülni fognak a boldogságomnak.
- Szóval akkor az albumon várhatóak dalok, amik róla szólnak majd? - kérdezte Melanie.
- Persze, természetesen. Ő a legnagyobb inspirációm jelenleg, szóval készüljetek nagyon nyálas és csöpögős dalokra! - ekkor mindenki lágyan felnevetett a stúdióban.
VOUS LISEZ
Perfectly Wrong
Fanfiction" - Miért kell ennyi fájdalmat okoznod nekem? És hogy vagyok képes ennyi szenvedés után még jobban szeretni téged? - Mert mi tökéletesen rosszak vagyunk egymásnak." Egymásba ütközni folyamatosan nem véletlen. Kialakítani egy bensőséges kapcsolato...