Okay, Bill. We are okay.

1.9K 172 189
                                    

6 AY SONRA/

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



6 AY SONRA/

BILL/

Bedeni bir geri bir ileri sallanırken, mükemmel görünüyordu. Ah, daha önce onu hiç böyle görmediğimi biliyordum. Genelde sade gömlekleri ve hiç olmayan makyajıyla, adeta geçmişten kopup gelmiş gibi dururdu. Ancak bu Anthea'nın dolabına sıkışıp kaldığı zamanlar için geçerliydi.

Antheia Lynwood, ileride dans ederken, altında bacaklarını tamamiyle açık bırakan bir şort ve ince belini daha da ortaya çıkan siyah bir askılı vardı.

"Dava dosyası tamamiyle kapandı. Son duruşmalar bugün görüldü ve Samuel Cadence içeri tıkıldı." Calum barmene doğru boş bardağını uzatırken söyledi. Ona çok hızlı gittiğini söylemek için döndüğümdeyse, kucağında çoktan sızmış olan Agusto'u fark ettim.

"Birileri senden daha hızlı."

Bardağı eline aldıktan sonra ilk önce ona, ardından Antheia'ı benden daha dikkatli izleyen Sam'e baktı. Gözleri çok içtiği için neredeyse kısılmıştı. "Baksanıza, mahvolan hayatını nasıl azimle onarmaya çalışıyor. Bir de bize bakın ! Bok gibiyiz."

"Kendi adına konuş, Sam. O adamı ve ona yardım eden herkesi içeri tıktığım için mutluyum. Berry'i de."

Berry için aslında üzülüyordum. Anthea Cadence, yıllar önce babasının kötü bir adam olduğunu anlayınca, onu batırmak adına elinden gelen her şeyi yapmış ve aslında babasının da arabanın içinde olduğu bir trafik kazası geçirince, Samuel Cadence ondan kurtulduğunu düşünmüştü. Verdiği ifadeye göre kaza yapması için uğraştığını, direksiyonu diğer arabanın üzerine kasıtlı olarak çevirdiğini söylemişti. Ardından, çarptığı arabanın içinde bulunan Antheia ile hastanede karşılaşmış, geçirdiği hafıza kaybını kullanmayı planlayarak, onu bir nevi alıkoymuştu. Ve burda da, Lewis devreye giriyordu.
Antheia'nın hafıza kaybının geçeceğini, geçmişine dair bir şeyleri anımsayacağını bildikleri için Lewis ona, aslında hiçbir zaman sahip olmadığı onlarca psikolojik hastalık teşhisi koymuş ve hatırladığı küçük anıların birer uydurma olduğuna inandırmıştı.

Zavallı Antheia, Emily öldüğünde sanki gerçek kardeşi ölmüş gibi üzülmüştü.

Samuel Cadence, yaptığı planı devam ettirebilmek için Anthea Cadence'i tanıyan herkesi silmesi gerektiğini biliyordu. Böylelikle Antheia'ı, November Town'a, yani Anthea'ın doğduğu kasabaya gönderdi. Burada ona engel olabilecek tek adam Berry'di ancak o da içinde bulunduğu borçlardan kurtulabilmek için belli bir miktar paraya karşın arkadaşını satmıştı.

Emily... Zavallı Emily... Babası onu öldürdüğünde henüz gencecikti. Beraber sinemaya gidiyor, ardından onların evinde sabaha kadar sohbet ediyorduk. O zaman Antheia'a olan aşkımın farkında olduğunu biliyordum.

thin.|Bill Skarsgard.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin