Dziś postanowiłam pójść wraz z Toni do fryzjera i odpuscić sobie jeden dzień szkoły. W końcu nikomu nic się nie stanie kiedy raz nas nie będzie, prawda?
Wstałam z łóżka gdy zorientowałam się że jest już 10, a fryzjera mam na 11.
Pobiegłam do łazienki i wyszczotkowałam dokładnie zęby. Postanowiłam związać włosy w luźnego warkocza jako że w końcu i tak czeka mnie fryzjer. Zaczęłam robić swój makijaż. Nałożyłam podkład i zrobiłam bardzo delikatne konturowanie. Rzęsy pomalowałam czarną maskarą, a na powiekach narysowałam proste kreski. Moje ciemne brwi tylko poczesałam grzebyczkiem i uzupełniłam natomiast na usta nałożyłam czerwoną szminkę.
Wyszłam z łazienki i podeszłam do szafy. Postanowiłam ubrać się w moją ukochaną czarną bluzkę w białe kropki która swoją była cropp topem z głębokim dekoltem w serek. Na nogi wsunęłam białe spodnie z wysokim stanem które przylegały jak druga skóra podkreślając moją figurę.
Na nogi wsunęłam zwykłe białe trampki przed kostkę.Tym razem postanowiłam wyjątkowo-nie ubierać mojej kurtki ponieważ mój malutki tatuaż węża pomiędzy piersiami był dosyć widoczny. Dlaczego między piersiami? Po prostu wiele dziewczyn ma tatuaże własnie tutaj więc czemu nie ja.
Na szyje założyłam mój delikatny choker.Do mojego pokoju niespodziewanie wpadła Toni.
-Laska, spóźnimy się-pośpieszała mnie
-Idę-klasnęłam w dłonie.
Wyszłyśmy z pokoju i wsiadłyśmy na mój motor wcześniej oczywiście zakładając kaski
~▪~
-I jak wyglądam?-spytała Toni która lekko podcięła końcówki i zrobiła tym bardziej wiele różowych pasem.
-Ślicznie-uśmiechnęłam się-To teraz ja- klasnęłam w dłonie i wstałam z całkiem wygodnej sofy.
-Co robimy?-spytał mnie mój fryzjer gdy usiadłam na fotel.
-Chciałabym...
CZYTASZ
She's Dangerous | Riverdale
FanfictionDla innych-Córka zaklinaczki węży, niebezpieczna członkini Serpents. Dla przyjaciół- Madison