W moim pokoju opowiedziałam wszystko Reggie'mu. Chłopak nic nie mówiąc przytulił mnie do siebie. Właśnie tego mi było trzeba. Nie chciałam współczucia. Chciałam aby wszystko wiedział. W końcu szczerość jest podstawą związku prawda?
-Pójdę zrobić kakao-pocałował mnie w czoło i wyszedł. Cieszę się że go mam...
Po chwili chłopak wrócił z dwoma kubkami pełnymi czekoladowego napoju i pianek.
-Uwielbiam cię-pocałowałam go krótko w usta i zgarnęłam mój kubek kakao tak szybko jak do możliwe i wzięłam łyka.-Boże, ale to uwielbiam bardziej...-popatrzyłam na kubek z widoczną w oczach miłością.
Wszyscy zawsze śmiali się ze mnie i z tego że patrzę na kakao jak na jakieś bóstwo. Dosłownie. No ale czy to nie jest najcudowniejszy płyn jaki powstał?
-Patrzysz na to z większym porządaniem niż na mnie i zaczynam się martwić-zaśmiał się Regg
-Ja porządam tego bardziej niż ciebie-wskazałam na kubek.
-Sprawdźmy-chłopak podeszedł do mnie o dłożył mój kubek na toaletkę po czym wpił się w moje usta.
Oczywiście odwzajemnjłam pocałunek. Chłopak przeniósł ręce na moje pośladki. Ja obkręcałam sobie jego włosy wokół palca. Chłopak ściągnął swoją koszlkę a ja przejechałam dłonią po jego mięśniach. Również ściągnęłam swoją koszulkę przygryzając wargę. Usiadłam na nim okrakiem kontynuując całowanie.
-Co?-wydyszał kiedy przestałam odpinać jego pasek i wstałam.
-Kakao- podbiegłam do toaletki i wzięłam do ręki kubek. Napiłam się i głośno westchnęłam
-Co ja z tobą mam...-pokręcił głową po czym przycisnął do niej poduszkę.-Idę do łazienki-krzyknął zanim wszedł do pomieszczenia
-Nie wnikam po co!-odkrzyknęłam śmiejąc się.
Kiedy chłopak wyszedł usiadłam na łóżku i położyłam na nim laptopa po czym włączyłam jakiś horror. Usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości, a więc wzięłam telefon do ręki i go odblokowałam.
Od:Sweet Pea
Możemy się spotkać?Przewróciłam oczami i zablokowałam numer. Wiem że prędzej czy później musimy pogadać, ale wolę pózniej, a najlepiej w ogóle.
-Wszystko okej?-spytał Reg kładąc się na łóżku
-Jak najbardziej-wtuliłam się w jego tors po naciśnięciu "play" w laptopie.
Moi drodzy wiem że rozdział był krótki, ale dziś wywiadówka z której tata prawdopodobnie wróci za chwilę. Więc gdybym nie wstawiała rozdziałów-umarłam 🙈❤
CZYTASZ
She's Dangerous | Riverdale
Hayran KurguDla innych-Córka zaklinaczki węży, niebezpieczna członkini Serpents. Dla przyjaciół- Madison